به گزارش خودرونویس، در نشستی که با معاونان کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برگزار شد، گزارشی درخصوص برنامه های راهبردی و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارایه و زمینه های همکاری های مشترک دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
بر این اساس، تیم های کاری مشترکی در هشت محور با حضور نمایندگانی از دو خودروساز تشکیل شده و به صورت هفتگی و مستمر، در خصوص سرفصل های هریک از کارگروه ها، برنامه ها و اقدامات مدنظر ارایه می‌شود و نشست‌های مشترک با جدیت دنبال خواهد شد.
همکاری استراتژیک دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا، در راستای تغییر و تحول ریشه‌ ای در کیفیت و ارتقای رضایت‌ مندی مشتریان انجام می شود. این مهم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخشی از فرمان هشت بندی ریاست جمهوری و نیز تکریم و عمل به انتظارات مردم و مشتریان صورت می‌گیرد و بی‌ تردید دستاوردهای چشم‌ گیری به همراه خواهد داشت که راه‌ گشای مسیر نوینی است که خودروسازان در پیش گرفته‌ اند.
برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور در سال ۱۴۰۱، با رویکرد مثبت و جدیت بیش‌تری در دستور کار مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا قرار گرفته و در هفته‌های اخیر نیز نخستین گام‌ها در راستای تحقق آن برداشته شده است و انتظار می رود با ایجاد ساز و کارهای لازم، تحولات عمده‌ای در زمینه طراحی و تولید محصول مشترک، تنوع محصول، کاهش هزینه‌های تولید، خدمات پس از فروش، چابک‌سازی زنجیره تامین و توسعه بازارهای بین المللی فراهم شود.
برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، با مطالعه و الگوبرداری دقیق از نمونه‌های موفق جهانی در دستور کار قرار گرفته و با شناسایی ظرفیت‌ها و چارچوب‌های صنعتی ایران، وارد مرحله عملیاتی شده است.

5 از 1 رای