ابلاغ شرایط خرید ۵۰۰ دستگاه وانت کارا از بورس کالا

شنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

شرکت بورس کالای ایران در اطلاعیه ای شرایط خرید ۵۰۰ دستگاه کارا دو کابین و تک کابین را ابلاغ کرد.

به گزارش خودرونویس، در متن این اطلاعیه آمده است: در خصوص خرید خودرو کارا تک کابین و کارا دو کابین عرضه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ در بورس کالای ایران موارد ذیل را به استحضار می رساند:

مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ می.باشد. لازم به ذکر است به منظور مدیریت سفارشهای دریافتی ،مشتریان کارگزاران امکان مسدودسازی سفارشهای دریافتی را تا ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۵۰ درصد است.
کد ملی اشخاص حقیقی صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی اشخاص حقوقی مجاز به ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارد.

اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدهاند و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکتهای خودروسازی خودرو خریداری نمودهاند نیز امکان ثبت سفارش دارند.

بورس کالا دوشنبه این هفته میزبان عرضه 250 دستگاه کارا تک کابین و 250 دستگاه کارا دو کابین متعلق به شرکت بهمن موتور با موعد تحویل 25 تیر ماه است.

قیمت پایه کارا تک کابین سفید 407 میلیون تومان و کارا دو کابین سفید 424.5 میلیون تومان که میزان پیش پرداخت 50 درصد تعیین شده و 25 اردیبهشت عرضه می شود. به قیمت تمام شده 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و نیز سایر هزینه های جانبی افزوده می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟