به گزارش خودرونویس، کیانوش پورمجیب در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور گفت: طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و راهبرد افزایش کیفیت محصولات، شبکه امدادی ایران‌خودرو آماده ارایه بالاترین سطح خدمات به آمبولانس‌های تولیدی است.

وی ادامه داد: متناسب با ماهیت کاری اورژانس کشور و ارایه خدمات در سخت‌ترین شرایط، محصولات ایران خودرو دیزل با توجه به ویژگی و توان فنی و تجهیزات قادر به پاسخ‌گویی خواهند بود.

پورمجیب افزود: با تعامل و همکاری شرکت‌های ایساکو و گواه، ارایه دهنده خدمات به خودروهای سواری و سنگین، خدمات آمبولانس های تحویلی در سراسر کشور به صورت بهینه ارایه خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل نیز در حاشیه این مراسم، ضمن قدردانی از وزارت بهداشت در توجه و تاکید بر استفاده از محصولات داخلی در ناوگان امدادی کشور و تجهیز شبکه‌ اورژانس و امداد گفت: ظرفیت تولید ون در ایران خودرو دیزل سالانه پنج هزار دستگاه است که توان تجهیز دو هزار دستگاه به عنوان آمبولانس برای استفاده در ناوگان درمان وجود دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید اتوبوس در سال جاری دو هزار دستگاه است که امکان ظرفیت‌سازی برای تولید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس فراهم است.

اولین نفر امتیاز دهید