استایل ظاهری و کابین آلپاین A110 Legende GT

به گزارش خودرونویس، آلپاین Legende GT در دو ترکیب رنگ قابل سفارش است؛ یک نسخه به رنگ نقره ای مرکوری روی بدنه و چرم مشکی در کابین مزین شده که دارای دوختی خاکستری رنگ است. نسخه دیگر دارای رنگ آبی Abyss روی بدنه و تودوزی چرمی به رنگ قهوه ای Amber درون کابین است. هر دو مدل دارای چراغ های عقب LED با قاب شفاف هستند.

نمای عقب آلپاین a110 LEgende GT

جدا از اینکه چه رنگی را برای بدنه و کابین این خودرو انتخاب می کنید، آلپاین A110 Legende GT به صورت استاندارد به رینگ های 18 اینچی آلیاژی مجهز شده که با الماس پرداخته شده است. همچنین پشت این رینگ ها، کالیپرهای ترمزی طلایی رنگ دیده می شود.

پلاک آلپاین a110 LEgende GT

آلپاین A110 Legende GT جدید به صندلی های قابل تنظیم راحت Sabelt مجهز شده که در شش جهت قابل تنظیم است. همچنین سقف کابیت از داخل با جیر مصنوعی دینامیکا تودوزی شده است. همچنین تریمی فیبر کربنی روی کنسول میانی، آفتابگیرها و اطراف دریچه های سیستم تهویه مطبوع دیده می شود. یک پلاک در قسمت پایینی کنسول میانی نصب شده که نشان می دهد این خودرو چندمین نمونه تولیدی از کل 300 دستگاه تولید شده است. این نسخه ویژه آلپاین A110 به صورت استاندارد به سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب و سیستم صوتی استریو Focal مجهز شده است.

کابین آلپاین a110 LEgende GT

آمار و ارقام عملکرد

همانطور که اظهار کرد آلپاین A110 Legende GT مشخصات فنی یکسانی با A110S دارد؛ بدین ترتیب عملکرد آنها نیز مشابه است. این نسخه تولید محدود A110 قادر است طی 4.4 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. تنها گیربکس قابل سفارش برای این خودرو، یک نمونه هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.

کابین آلپاین a110 LEgende GT

سخن پایانی

شایعه های زیادی در خصوص آینده مدل A110 و همچنین برند آلپاین به طور کلی شنیده می شود. لوکا de Meo مدیرعامل رنو اعلام کرده که قصد دارد آلپاین را به مینی فراری تبدیل کند! وی همچنین اظهار کرد که امکان عرضه یک مدل تمام الکتریکی در آینده وجود دارد.

آلپاین a110 LEgende GT

از طرفی برنامه کاهش هزینه های اتحاد سه کمپانی رنو-نیسان-میتسوبیشی شامل تبدیل و تغییر در کارخانه Dieppe بوده که این به معنای اتمام عمر آلپاین A110 است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بعید است که این خودرو نسل دومی داشته باشد.

 

منبع motor1
5 از 2 رای