به گزارش خودرونویس، شرکت آلفا موتور بیان کرده که مشخصات و ویژگی های پیکاپ الکتریکی آلفا تا زمان عرضه ممکن است تغییراتی داشته باشند. این کمپانی تصمیم دارد یک نسخه تک موتوره عقب محرک و یک دو نسخه دو موتوره و تمام چرخ محرک از پیکاپ الکتریکی آلفا را عرضه کند.

نمای عقب آلفاموتور Wolf

مشخصات فنی و ویژگی های آلفا Wolf

این شرکت هنوز مطلبی را در خصوص توان تولیدی پیشرانه های الکتریکی این دو مدل آلفا بیان نکرده؛ ولی ادعا داشته که شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت این پیکاپ الکتریکی چیزی در حدود 6.2 ثانیه است. بیشینه مسافت قابل پیمایش این خودرو در حالت شارژ کامل باتری ها چیزی بین 400 تا 450 کیلومتر بوده و این خودرو قادر به یدک کشی جسمی با بیشینه وزن 1360 کیلومتر است.

کابین آلفاموتور Wolf

آلفاموتور ولف طول و عرضی به ترتیب معادل 4828 و 1930 میلی متر دارد. جهت مقایسه بیان می کنیم که فورد ماوریک طولی معادل 5072 میلی متر و عرضی معادل 1844 میلی متر دارد. بدین ترتیب می توان گفت که آلفا ولف جزو دسته پیکاپ های کامپکت و کوچک قرار می گیرد. حوض بار آلفا ولف طولی معادل 1810 میلی متر دارد و عرض آن 1580 میلی متر اعلام شده است. این در حالی بوده که فورد ماوریک دارای حوض باری با طول 1382 میلی متر و عرض 1354 میلی متر است.

آلفاموتور Wolf

آلفا ولف تنها به صورت تک کابین عرضه می شود و داخل کابین تنها برای نشستن دو سرنشین فضا دارد. طراحی فضای بیرون این خودرو رترو استایل و ساده بوده و به نظر می رسد که از طراحی پیکاپ های تویوتا در دهه 1980 میلادی در شکل گیری این خودرو الگوبرداری شده است. کابین هم دیزاین مینیمال و ساده ای دارد و یک نمایشگر دیجیتالی در پشت فرمان و یک نمایشگر دیجیتالی ایستاده در میان داشبورد برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده است.

فضای بار آلفاموتور Wolf

آلفاموتور اظهار کرده که قصد دارد پیکاپ الکتریکی Wolf را در آمریکا تولید کند؛ ولی محل دقیق آن هنوز مشخص نیست. ضمن اینکه این خودروی الکتریکی برای تامین انرژی موتورهای الکتریکی خود به یک پک باتری لیتیوم یونی مجهز شده که ظرفیت آن اعلام نشده است.

 

سخن پایانی

احداث یک کارخانه خودروسازی خود کار بسیار دشواری است؛ تبدیل یک خودرو نمایشی از رندر به پروتوتایپ فیزیکی نیز کار بسیار دشواری بوده که آلفاموتور موفق به انجام آن شده است. باید منتظر ماند و دید که آلفا آیا توان عرضه Wolf به بازار جهانی را دارد یا خیر.

منبع motor1
5 از 2 رای