به گزارش خودرونویس، آلفا Superwolf در نگاه اول به سادگی قابل تشخیص است. این خودرو طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 5450، 1995 و 1760 میلی متر دارد. حوض بار این خودرو در قسمت عقب 1652 میلی متر طول، 1498 میلی متر عرض و 458 میلی متر عمق دارد و می توان کاور قابل برداشتن نیز برای روی آن سفارش داد. آلفاموتور اظهار کرده که حوض بار این خودرو 1133 لیتر ظرفیت دارد. آلفا Superwolf قادر است جسمی با بیشینه وزن 3050 کیلوگرم را یدک بکشد.

نمای عقب آلفا Superwolf

طراحی ظاهری و کابین آلفا Superwolf

اگر به سایر محصولات آلفاموتور نگاهی انداخته باشید، به سرعت متوجه طراحی مینمال بیرونی و کابین آنها شده اند. در خصوص طراحی بیرونی، گلگیرهایی عریض در زیر خود تایرهایی بزرگ و آفرودی را مخفی کرده اند و مشتریان می توانند این پیکاپ الکتریکی را با رینگ های 16، 17 یا 18 اینچی سفارش دهند. نصب سپر لوله ای در جلو و همچنین رنگ سبز نظامی بدنه باعث خشن تر شدن چهره این پیکاپ الکتریکی آفرودی شده است.

نمای جانبی آلفا Superwolf

درون کابین این خودرو طراحی مینیمال آلفاموتور همچنان دیده می شود و دو نمایشگر روی یک داشبوردی صاف نصب شده اند. یک نمایشگر برای نشان دادن اطلاعات مربوط به خودرو به راننده تعبیه شده و نمایشگر دیگر برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی است. تقریبا هیچ کلید فیزیکی به جز چهار کلید نصب شده در سمت چپ سرنشین و کلیدهای مربوط به گیربکس روی غربیلک فرمان درون این خودرو دیده نمی شود.

کابین آلفا Superwolf

مشخصات فنی آلفا Superwolf

شرکت آلفاموتور در این لحظه به مشخصات فنی این پیکاپ دو کابین الکتریکی اشاره نکرده؛ ولی به احتمال زیاد قوای فنی این خودرو با پیکاپ کوچکتر Wolf Plus مشترک است. در نسخه تمام چرخ محرک Superwolf، یقینا دو موتور الکتریکی (یکی برای هر اکسل) نصب شده اند که نیروی آنها توسط یک باتری لیتیوم یونی 85 کیلووات ساعتی تامین می شود. این پیکاپ الکتریکی در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش بیشینه مسافتی معادل 443 تا 483 کیلومتر بوده و قادر است طی 6.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

کابین آلفا Superwolf

سخن پایانی

شرکت آلفاموتور هم اکنون پیش فروش Superwolf را با قیمتی بین 48 تا 56 هزار دلار آغاز کرده که البته باید 7500 دلار هم مالیات نیز به این قیمت اضافه کرد.

 

منبع motor1
5 از 1 رای