با هدف افزایش سطح کیفی نیروی انسانی متخصص برگزار شد

توانمندسازی پرسنل پرشیا خودرو با برگزاری آزمون جامع فنی

شنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 2 دقیقه
آزمون جامع پرشیا خودرو

مجموعه پرشیا خودرو در راستای افزایش سطح کیفی پرسنل متخصص و همچنین توانمندسازی سرمایه های انسانی، آزمونی با عنوان ارزیابی دانش تخصصی نیروهای فنی با حضور حدود 100 تن از پرسنل این شرکت برگزار کرد.

به گزارش خودرونویس، این آزمون در حضور مدیران ارشد پرشیا خودرو برگزار شد و مهندس ملکان مدیریت عامل پرشیا خودرو در ابتدای این جلسه ضمن معرفی ارزش های سازمانی، به تشریح برنامه های پرشیا خودرو در زمینه توانمندسازی سرمایه های انسانی و فرهنگ سازمانی پرداخته و عنوان کرد:

 ” این آزمون در جهت ارتقا ارزش های سازمانی این مجموعه انجام می پذیرد. این ارزش ها شامل مسئولیت پذیری و نتیجه گرایی، اعتماد و صداقت، اخلاق مداری، کیفیت، تعالی و توانمندسازی بوده که تمرکز این پروژه بر ارزش توانمندسازی است”

آزمون توانمندسازی سرمایه های انسانی پرشیا خودرو راس ساعت 9:15 صبح روز جمعه هفته گذشته برگزار شد و به مدت سه ساعت به طول انجامید.

شرکت های مختلف برای حفظ سطح اطلاعات و دانش فنی نیروهای انسانی خود با برگزاری دوره های آموزشی و همچنین آزمون های جامع همواره سعی در بروز نگه داشتن و ارتقا دانش فنی و اطلاعات کارمندان خود دارند. چراکه این موضوع باعث رشد کلی مجموعه و ارتقا کیفیت خدمات آنها می شود. از این رو پرشیا خودرو نیز با برگزاری این آزمون جامع فنی سعی در توانمندسازی پرسنل خود و به روز نگه داشتن اطلاعات آنها در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، داشت.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟