به گزارش خودرونویس، طراحی آریزو5 به گونه ای بوده که با وجود اینکه پنج سال از عمر طراحی آم می گذرد و بر مبنای کانسپت زیبای آلفا ساخته شده، اما هنوز هم قابل قبول است. رقبای اصلی این خودرو در بازار ایران  کیا سراتو ( مونتاژ سایپا ) و هیوندای اکسنت بوده که  آریزو5 به لحاظ زبان طراحی دارای سبکی مدرن تر است.

از مزایای مهم دیگر خودروی آریزو5 می توان به فضای داخلی و حمل بار جادار در مقایسه با رقبا اشاره داشت که برای خودرویی در این سگمنت کاملا ایده آل و جادار است. همچنین آریزو5 دارای تجهیزات گسترده تر ایمنی در مقایسه با رقبای خود است. ایربگ های جانبی و پرده ای در کنار سیستم های کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش و کنترل حرکت در سربالایی مجموعه کاملی از امکانات ایمنی را فراهم آورده تا در مجموع آسایش خاطر را برای دارندگان این خودرو پدید آورد.

آریزو5 از سال 96 در بازار ایران با پیشرانه توربو شارژ عرضه شد  که نتیجه آن یک سدان توانمند و پر قدرت بوده که همواره مورد توجه و رضایت بازار بوده است. یک سدان به نسبت به روز و اقتصادی با تجهیزات قابل قبول و توان فنی مناسب که با شرایط و تسهیلات ویژه فروش قابل دسترس مشتریان است.

 

 

5 از 2 رای