اخبار خودرو جهان
با استفاده از 303 پهباد بدون سرنشین صورت گرفت

آتش بازی رکوردشکن کیا برای رونمایی لوگو جدید

پنجشنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
لوگو جدید کیا

کیا نزدیک به دو سال است که اعلام کرده قصد دارد تغییراتی را در طراحی لوگوی خود اعمال کند و جرقه این تغییرات با معرفی خودروی مفهومی Imagine در نمایشگاه ژنو سال 2019 در ماه مارس روشن شد؛ چراکه این اولین باری بود که لوگوی آواتار به روزرسانی شده کیا مشاهده شد. ولی به زودی قرار است که این لوگوی به روزرسانی شده را روی محصولات جدید کیا مشاهده کنیم، چراکه این خودروساز کره ای امروز نشان تغییر شکل یافته خود را رونمایی کرد.

به گزارش خودرونویس، این لوگو جدید که شبیه به نوشته دست نویس عبارت KIA طراحی شده، طی یک مراسم آتش بازی رکورد شکن در شهر اینچئون کره جنوبی رونمایی شد. این لوگوی جدید به کمک 303 کوادکوپتر و آتش بازی خیره کننده آنها در آسمان نمایش داده شد که کیا این مراسم رونمایی را یک نمایش هنری هماهنگ که آغازگر دوران جدید این کمپانی بوده نامیده که به موجب این آتش بازی زییا، جرقه آغاز دوران جدید این خودروساز کره ای روشن شده است.

این آتش بازی بسیار زیبا باعث شد تا این خودروساز کره ای رکورد بزرگترین آتش بازی جهان با استفاده از وسایل هوایی بدون برنشین را که به صورت همزمان نمایش را اجرا می کنند، در کتاب گینس به نام خود به ثبت برساند.

 

 

تغییر شعار همزمان با تغییر لوگو

کمپانی خودروسازی کیا چند سالی بوده که از شعار The Power to surprise(قدرت سورپرایز) استفاده می کرد؛ ولی حال کیا به مناسب تغییر لوگو، شعار جدیدی را برای خود انتخاب کرده است. همانطور که پیشتر هم در وب سایت سرویس مالکیت حقوقی و معنوی اطلاعات کره فاش شده بود؛ شعار جدید کیا Movement that inspires(حرکت الهام بخش) است.

 

استراتژی Plan S کیا

این تغییرات بخشی از استراتژی بیزینس بلند مدت جدید کیا به نام Plan S بوده که طی هفته آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر می شود. 15 ژانویه روزی است که کیا قصد دارد اطلاعات مربوط به تغییرات صورت گرفته در خصوص سبد محصولاتش را منتشر شده که شامل پنج رونمایی مهم و بزرگ بوده که قرار است در ادامه سال 2021 انجام شوند. نسل جدید کیا اسپورتیج هم قرار است طی ماه های آینده رونمایی شود؛ ضمن اینکه کیا قصد دارد نسل جدید سدان کادنزا/K7 را با نام جدید K8 راهی بازار کند که نشان از جایگاه بالاتر آن در سبد محصولات این برند کره ای نسبت به قبل دارد.

لوگو جدید کیا

همچنین کیا قصد دارد یک کراس اوور الکتریکی جدید را در سال 2021 رونمایی کند و در کنار این اتفاقات مهم، به روزرسانی هایی را هم در سایر محصولات خود برای عرضه به بازارهای مختلف جهانی اعمال خواهد کرد. در بازه بلند مدت، کیا ظاهرا یک پیکاپ را در دست توسعه و طراحی دارد و قصد دارد یک اسیووی بزرگ را نیز رونمایی کند که یک پله نسبت به اسیووی پرچمدار این کمپانی یعنی تلوراید جایگاه بالاتری دارد؛ البته در این لحظه کیا این دو خبر را تایید نکرده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟