مشخصات فنی آئودی RS6 ABT

به گزارش خودرونویس، آئودی RS6 در نسخه استاندارد اصلا ضعیف نیست. این خودرو از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره گرفته که قادر به تولید 600 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور است. ولی نسخه Johann ABT Signature ادیشن چیز دیگریست! به لطف تغییرات صورت گرفته این مدل قادر به تولید 790 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور است که افزایشی چشمگیر نسبت به مدل استاندارد محسوب می شود.

نمای عقب آئودی RS6 ABT Johann

این نسخه تیونینگ شده آئودی RS6 توسط ABT با اتکا به پیشرانه قدرتمند خود قادر است طی 2.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. جهت یادآوری بیان می کنیم که نسخه استاندارد در مدت 3.6 ثانیه از حالت سکون از 100 کیلومتر بر ساعت عبور می کند. این مدل تیون شده همچنین قادر است طی 9.79 ثانیه از حالت سکون به 200 کیلومتر بر ساعت برسد و طی 28.35 ثانیه نیز از مرز 300 کیلومتر بر ساعت عبور می کند. این عملکرد برای یک خودروی استیشن خانوادگی سوپرلوکس چیزی فراتر از خیره کننده است!

کابین آئودی RS6 ABT Johann

کمپانی ABT برای افزایش قدرت و ارتقا عملکرد آئودی RS6، توربوشارژهایی که توسط مهندسین این شرکت طراحی شده اند را نصب کرده و در کنار آنها اینترکولر بزرگتر و سیستم خنک کننده اضافی برای روغن این خودرو را هم نصب کرده است. همچنین یک یونیت کنترلی جدید برای پیضشرانه نصب شده است. این آئودی RS6 تیون شده به چهار خروجی اگزوز جدید با قطر 102 میلی متر مجهز شده که سراگزوزهای استیل مشکی مات دارد. همچنین ABT سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع و آنتی رول بارهایی جدید برای این استیشن فوق قدرتمند نصب کرده است.

جزییات آئودی RS6 ABT Johann

تغییرات ظاهری صورت گرفته

برای شخصی سازی ظاهری، شرکت ABT تغییراتی در پروفیل جلو و عقب اعمال کرده که این تغییرات شامل نصب قطعاتی از جنس فیبر کربن با تریم قرمز ملایم است. این خودرو به رینگ های فورج 22 اینچی مجهز شده که وزن هرکدام تنها 3.5 کیلوگرم است. تریم فیبر کربنی با تم قرمز ملایم بیشتری در این خودرو به خصوص درون کابین مشاهده می شود. صندلی ها، رودری ها، تکیه گاه های آرنج و رکاب درها همگی به عبارت Since 1896 مزین شده اند که به قدمت و تاریخ تاسیس این شرکت اشاره دارد.

 

 

منبع motor1
5 از 2 رای