به گزارش خودرونویس، این نسخه کمپر ون واکسهال ویوارو بر پایه تریم الایت که مجهزترین نسخه این ون محسوب می شود و قیمتی معادل 45 هزار دلار دارد، توسعه یافته است. این مدل کمپر ویوارو الاین کمپرون نام داشته و فروش آن از سال آینده میلادی با قیمتی معادل 62 هزار دلار آغاز می شود.

نمای عقب واکسهال ویوارو الایت کمپرون

تجهیزات کمپرون ویوارو الایت

برخی از تجهیزات تعبیه شده داخل کابین واکسهال ویوارو الایت کمپر شامل تخت خواب تاشو، خروجی براق 12 ولت و 240 ولت، سیستم گرمایش با توان 2.2 کیلووات، یخچال فریزر با ظرفیت 25 لیتر، مخزن آب و اجاق خوراکپزی گازی با دو شعله هستند. برق لازم برای فعالیت لوازم الکتریکی داخل این خودرو توسط یک باتری تامین می شود که شارژ این باتری توسط یک پنل خورشیدی 100 واتی نیز امکان پذیر است.

کابین واکسهال ویوارو الایت کمپرون

واکسهال ویوارو الایت کمپرون ظرفیت نشست برای چهار سرنشین را داشته و صندلی های جلو نیز امکان چرخش دارند. همچنین به صورت آپشنال امکان نصب صندلی پنجم نیز وجود دارد؛ ضمن اینکه سقف پاپ آپ این خودرو با امکان نصب تخت در آن قسمت به صورت آپشنال روی ویوارو نصب می شود که هزینه جداگانه باید برای سفارش آن پرداخت شود.

تخت خواب واکسهال ویوارو الایت کمپرون

این ون کمپر به صورت استاندارد به رینگ هایی 17 اینچی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل نیمه تطبیق پذیر، سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی Navi Pro با رهیاب ماهواره ای، هدآپ دیسپلی و برخی تجهیزات رفاهی و ایمنی دیگر مجهز شده است.

سینک و گاز واکسهال ویوارو الایت کمپرون

جدا از اینکه ویوارو الایت کمپرون از حالت استاندارد به ون کمپر تبدیل شده، با این حال همچنان مشمول گارانتی سه ساله یا 160 هزار کیلومتری استاندارد کمپانی واکسهال می شود.

 

عرضه نسخه الکتریکی این ون کمپر در سال 2021

کمپانی خودروسازی واکسهال قصد دارد که در سال 2021 نسخه تمام الکتریکی این ون کمپر را نیز عرضه کند که این بار بر پایه ون ویوارو e توسعه یافته است. این ون الکتریکی بدون آلایندگی از یک موتور الکتریکی با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور آنی 260 نیوتن متر بهره گرفته که با دو پک باتری مختلف بسته به سفارش مشتری به بازار عرضه می شود. یک مدل به پک باتری 50 کیلووات ساعتی مجهز بوده که در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش بیشینه مسافت 230 کیلومتر تحت سیکل WLTP است؛ نسخه دیگر به یک پک باتری 75 کیلووات ساعتی مجهز بوده که در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش بیشینه مسافتی معادل 330 کیلومتر است.

 

منبع CarScoops
4.5 از 2 رای