اخبار خودرو ایران
طی بازدید از شعبه خودرو45 در اصفهان صورت گرفت

آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45

جمعه - ۴ آذر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45 (1)

خودرو45 یکی از مطرح ترین شرکت های فعال در زمینه کارشناسی خودرو و خرید و فروش خودرو بوده که در حال حاضر دارای 19 شعبه در سراسر ایران است. طی سفری که برای تهیه گزارش از شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان داشتیم، فرصتی پیش آمد تا از شعبه اصفهان خودرو 45 نیز بازدیدی داشته باشیم تا از نزدیک با فرآیند کارشناسی خودرو و خرید و فروش خودرو در خودرو45 آشنا شویم.

به گزارش خودرونویس، در شرایط فعلی که خودرو به یک کالای سرمایه ای در ایران تبدیل شده، معامله صحیح خودرو بین خریدار و فروشنده اهمیت بسیاری دارد. رسالت خودرو45 نیز همین بوده و هدف این استارت آپ فعال در زمینه خرید و فروش خودرو نیز تسهیل همین فرآیند بوده است. خودرو45 بستری امن برای فروش سریع و راحت تر خودروهای کارکرده فراهم آورده و خودرو با منصفانه ترین قیمت از طریق این بستر به فروش می رود.

آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45 (1)

خودرو 45 هم اکنون در حال پر کردن پنجمین سال فعالیت خود در زمینه خرید و فروش خودروهای کارکرده بوده و به سرعت در حال گسترش شعب خودرو در سراسر ایران است. نام خودرو45 به معنای کارشناسی خودرو شما در 45 دقیقه است. لازم به ذکر است که برای کارشناسی و فروش خودرو توسط خودرو45 لازم است مراحل ذکر شده در سایت خودرو45 را انجام دهید یا اینکه با مراجعه حضوری به یکی از نمایندگی های این شرکت مراحل کارشناسی توسط کارشناسان خودرو45 انجام می شود. ابتدا کارشناسان خودرو45 به کارشناسی بدنه خودروی شما پرداخته و تمام قسمت های بدنه از نظر رنگ، صافکاری، تعویض و … مورد بررسی دقیق کارشناسان این شرکت قرار می گیرد.

آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45 (1)

سپس کارشناسان خودرو 45 اقدام به بررسی وضعیت سلامت آپشن ها و سپس سلامت فنی خودرو اعم از سلامت موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و مواردی این چنینی کرده و در نهایت یک گزارش کامل از کارشناسی خودرو به فروشنده ارائه شده و این گزارش در سایت خودرو45 نیز بارگزاری شده تا علاقمندان به خرید خودرو با مشاهده مشخصات خودروهای کارشناسی شده توسط خودرو45 نسبت به انتخاب و خرید خودرو از این مجموعه اقدام کنند.

آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45 (1)

پس از اتمام مراحل کارشناسی، مشخصات خودرو به صورت آنلاین به خریداران واجد شرایط ارسال شده و پس از برگزاری مزایده، بالاترین قیمت پیشنهادی به فروشنده اعلام می شود. در صورت موافقت فروشنده با قیمت پیشنهادی، خودرو وی به قیمت پیشنهادی فروخته شده و سپس وی با مراجعه به دفترخانه باید نسبت به انتقال سند و دریافت آنی وجه اقدام کند.

آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45 (1)

به طور کلی مراحل کارشناسی و فروش خودرو در مجموعه خودرو45 شامل هشت مرحله به شرح زیر است:

  1. ثبت اطلاعات اولیه در وب سایت خودرو45
  2. تعیین وقت کارشناسی خودرو در کمترین زمان
  3. مراجعه فروشنده با مدارک خودرو به یکی از شعب تعیین شده خودرو45
  4. انجام کارشناسی خودرو
  5. ارسال مشخصات خودرو به خریداران مجاز و برگزاری مزایده آنلاین
  6. اعلام بالاترین قیمت پیشنهادی به فروشنده
  7. عقد قرارداد و تفاهم نامه
  8. مراجعه به دفترخانه جهت انتقال سند و دریافت مبلغ

لازم به ذکر است که کارشناسی خودرو در خودرو45 هزینه ای نداشته و به صورت رایگان بوده و خودرو45 درصدی از مبلغ اعلام شده در مزایده را از فروشنده دریافت می کند. همچنین تمام مراحل فروش خودرو اعم از تعویض پلاک، تسویه خلافی، عوارض شهرداری و نقل و انتقال سند در خودرو45 انجام می شود. فروشنده قادر است تنها با یکبار مراجعه به خودرو 45 خودرو را کارشناسی و قیمت گذاری کند و در صورت تمایل آن را به خودرو45 بفروشد.

آشنایی با روند کارشناسی و فروش فوری خودرو در خودرو45 (1)

لازم به ذکر است که خودرو45 یک استارت آپ کارشناسی در محل نبوده و فروشنده باید با خودرو جهت کارشناسی، قیمت گذاری و طی مراحل نقل و انتقال خودرو به یکی از شعب این شرکت مراجعه کند. البته خودرو45 محدودیت هایی در خودروهای پذیرش شده دارد که برای خودروهای ایرانی از مدل 1390 به بالا بوده که البته خودروهای تیبا و ساینا باید از مدل 1393 به بالا باشند. در خصوص خودروهای وارداتی نیز باید از مدل2010 به بالا باشند.

خودرو45 با بیش از چهار سال سابقه در زمینه فروش فوری خودرو و به لطف تعدد شعب خود در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، کرج، اردبیل و … توانسته تا حد زیادی رضایت مشتریان را جلب کند و به سرعت نیز در حال توسعه تعداد شعب خود در سراسر کشور است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟