اخبار خودرو ایران

با مشارکت خودروسازان ایرانی / نمایشگاه خودرو تهران ۲۷ اردیبهشت گشایش می‌یابد

دوشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه

۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه شهرآفتاب میزبان مهمترین رویداد صنعت خودرو ایران نمایشگاه بین المللی خودرو تهران (۲۰۲۲) خواهد بود در همین راستا امروز نشست خبری نمایشگاه خودرو تهران 1401 برگزار شد.

به گزارش خودرونویس، ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه شهرآفتاب میزبان مهمترین رویداد صنعت خودرو ایران نمایشگاه بین المللی خودرو تهران (۲۰۲۲) خواهد بود در همین راستا امروز نشست خبری نمایشگاه خودرو تهران 1401 برگزار شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در نشست خبری دوشنبه در خصوص برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت :بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم رایگان است و هیچ گونه ورودی از بازدیدکنندگان دریافت نخواهد شد.

دکتر تقدسی نژاد گفت: چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بعد از حدود پنج سال وقفه، بار دیگر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه های تخصصی یک رویکرد حرفه‌ای در سطح جهان است و کمک می‌کند تا صنایع خودروسازی ایران با استانداردهای روز دنیا هماهنگ شوند.

وی ادامه داد:  لازم است برای نمایشگاه خودرو تهران تغییراتی ایجاد شود. اشتباهات گذشته تکرارا نخواهد شد چرا که هدف ما برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه خودرو تهران است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: تمام امکانات مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب (به غیر از سالن A6 که طبق قرارداد مدیران قبلی شهرآفتاب و توافق و همکاری اخیر ما تا اول تیرماه در اختیار پروژه تلوزیونی تهمتن و شبکه نسیم است)، آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است.

تقدسی نژاد ضمن اشاره به توانمندی‌های این مجموعه برای پذیرایی از رویدادهای تخصصی گفت: سعی شده در این نمایشگاه ضعف های گذشته پوشش داده شود و مشکلاتی نظیر تردد و ارائه خدمات رفاهی به بازدیدکنندگان به نحو احسنت صورت گیرد در همین راستا نیز صحبت های برای حذف فیزیکی عوارضی تهران نیز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد : قراردادهایی با شرکت های تهیه و توزیع غذا انجام شده تا بازدیدکنندگان برای تهیه غذا  دچار مشکل نشوند.

رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه خودرو تهران

در ادامه مجری برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در نشست خبری امروز گفت:با حمایت وزارت صمت نمایشگاه خودرو تهران بعد از چندسال وقفه کار خود را با قدرت آغاز خواهد کرد .

علیرضا عاجزی خبر از رونمایی 12 الی 14 محصول جدید توسط خودروسازان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تمامی خودروسازان داخلی به همراه محصولات تولید شده به همراه شرکای خارجی خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی همچنین از دعوت مهمان خارجی در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: مهمان های خارجی از کشورهایی نظیر چین، کره ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به این نمایشگاه خواهند آمد.

وی گفت: قرار بود در این نمایشگاه خودروسازان اقدام به فروش محصولات خود کنند اما با توجه به اقدام اخیر وزارت صمت مبنی بر ثیت نام خودرو در سیستم یکپارچه فروش این موضوع کنسل  شد اما این موضوع خللی در روند  اجرای برنامه های خودروسازان در این نمایشگاه  ایجاد نمی کند.

مجری برگزاری نمایشگاه خودرو از تست درایو محصولات خودروسازان توسط بازدیدکنندگان خبر داد و گفت:  برنامه ریزی های صورت گرفته تا مردم بتوانند از محصولات جدید خودروسازان داخلی که در این نمایشگاه رونمایی می شود بازدید و  تست درایو نیز انجام دهند.

وی همچنین اظهار کرد: حدود 25 شركت در اين دوره  از نمایشگاه شرکت کرده اند و ظرفيت لازم براي روز خبرنگاران (Press Day) فراهم شده است. این نمایشگاه در روز 26 ارديبهشت پذيرای رسانه ها خواهد بود و از روز سه شنبه 27 ارديبهشت امکان بازدید برای عموم مردم ایجاد شده است.

وی در خصوص حضور شرکت های بزرگ در این رویداد گفت: شرکت ایران خودرو با کلیه شرکت های زیر مجموعه در این نمایشگاه حضور پرر رنگی دارد ، حضور سایپا نیز هنوز قطعی نشده ولی در حال رایزنی برای ورود سایپا نیز در این جمع هستیم .

وی در پایان گفت: اگر شرایط فراهم شود احتمال برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه سال جاری وجود خواهد داشت اما باید دید در ادامه چه خواهد شد.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟