به گزارش خودرونویس، همانطور که اشاره شد خودروهای هاچبک کوچک معمولا جزو دسته خودروهای اقتصادی قرار می گیرد و کوییک از نظر فنی به دلیل اشتراک با تیبا و ساینا، کم هزینه بودن و استهلاک پایین خود را نشان داده است. ضمن اینکه سایپا برای جذاب تر شدن این خودرو برای مشتری، بدنه و کابین را با تریمی دو رنگ تولید کرده است.

کوییک آر در واقع پر آپشن ترین خودرو سگمنت B بازار ایران در رده قیمتی خود محسوب می شود که دارای تجهیزاتی همانند سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سنسور پارک دنده عقب، نمایشگر دمای محیط بیرون، رینگ آلیاژی 14 اینچی، فرمان D شکل، صندوق پران برقی با ریموت کنترل، آینه های جانبی برقی، دستگیره های آسان باز شو، روف راک و … بوده که می توان به صورت آپشنال تجهیزات دیگری مانند مالتی مدیا و شیشه های دودی را هم برای آن سفارش داد.

کوییک آر

مشخصات فنی کوییک آر

کوییک آر همانند تیبا به پیشرانه M15 سایپا مجهز شده که یک موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی هشت سوپاپ بوده که قادر به تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور بوده که برای انتقال قدرت با یک گیربکس دستی پنج سرعته کوپل شده است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو5 بوده و در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 7.1 لیتر بنزین مصرف می کند.

5 از 4 رای