اخبار خودرو جهان
سدان لوکس و اسپرت کره ای با ظاهری جذابتر

هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن 2022

چهارشنبه - ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن

هیوندای نسخه نایت ادیشن را برای سوناتا N لاین 2022 معرفی کرده که به موجب آن جذابیت این سدان اسپرت به مراتب بیشتر شده است؛ ولی هیوندای قصد دارد که تنها 1000 نسخه از این مدل نایت ادیشن را تولید کند که برچسب قیمت هر دستگاه سوناتا N لاین با این پکیج چیزی معادل 34 هزار و 750 دلار اعلام شده است.

به گزارش خودرونویس، همانطور که گفته شد هیوندای سوناتا نایت ادیشن بر پایه نسخه N لاین توسعه یافته و از نام آن می توان متوجه شد که تریمی تیره رنگ در بسیاری از قسمت های بدنه به موجب این پکیج اعمال می شود. پکیج نایت ادیشن شامل قطعات پلاستیک پلیمر فیبر کربنی مانند اسپویلر لبه صندوق عقب و کاپ های وسط رینگ است. همچنین نشان های بیرونی نصب شده روی بدنه نیز به رنگ کرومی تیره هستند. کالیپرهای ترمز نیز به رنگ قرمز طراحی شده است. سوناتا N لاین نایت ادیشن 2022 به رینگ های مشکی مات 19 اینچی مجهز شده است.

نمای عقب هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن

پکیج نایت ادیشن را می توان در دو رنگ مشکی فانتوم و سفید کواترز سفارش داد؛ در مدل بدنه مشکی این سوناتا شاهد نصب قابل آینه ها و دستگیره مشکی مات برای درب ها هستیم؛ ولی در مدل سفید رنگ این قطعات ذکر شده همرنگ با بدنه هستند.

هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن

درون کابین سوناتا N لاین نایت ادیشن شاهد استفاده ترکیبی از چرم ناپا و پارچه دینامیکا میکروفایبر هستیم. همچنین رد دوخت قرمز رنگ جذابیت کابین را بیشتر کرده و لوگوی N نیز روی پشتی صندلی ها طراحی شده تا سرنشین اطمینان حاصل کند این یک سوناتا استاندارد نیست. برای تزیین بهتر کابین نیز تریم کرومی تیره در بسیاری از قسمت ها اجرا شده است. در پشت فرمان این خودرو یک نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی نصب شده و برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نیز یک نمایشگر دیجیتالی لمسی 10.25 اینچی در نظر گرفته شده است. سیستم صوتی سوناتا N لاین نایت ادیشن از برند Bose بوده که دارای 12 بلندگو با کیفیت و قدرتمند است. از جمله ویژگی های استاندارد این خودرو می توان به سانروف پانورامیک آن نیز اشاره کرد.

کابین هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن

مشخصات فنی هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن 2022

پکیج نایت ادیشن صرفا یک بسته ظاهری بوده و تغییری در مشخصات فنی سوناتا N لاین اعمال نمی کند. بدین ترتیب این خودرو همچنان به پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ خود با 290 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور متکی بوده و این نیرو را به وسیله یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند.

هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن

این سدان اسپرت دارای دیسک های ترمز 13.6 اینچی در جلو و 12.8 اینچی در عقب بوده که نسبت به دیسک های 12 اینچی جلو و 11.2 اینچی عقب نسخه استاندارد سوناتا به مراتب بزرگتر هستند. همچنین ضریب فرمان نیز در این مدل سریعتر شده و به جای 2.6 دور مدل استاندارد به 2.44 دور کاهش یافته است.

 

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟