اخبار خودرو جهان
دارای نسخه آفرودی TrailSport

هوندا پاسپورت 2022 رونمایی شد

پنجشنبه - ۱ مهر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
هوندا پاسپورت 2022

هوندا پاسپورت نسخه کوچکتر کراس اوور Pilot بوده که تنها با دو ردیف صندلی به بازار عرضه می شود و از سال 2019 در حال عرضه به بازار جهانی بوده و حال اولین بروزرسانی مهم میان دوره ای را به خود دیده تا بتواند در سگمنت کراس اوورهای پنج نفره همچنان جذاب باقی بماند. با توجه به اینکه تب آفرود سواری در سالهای اخیر به شدت رایج شده، هوندا یک تریم آفرودی به ناک TrailSport برای کراس اوور پاسپورت هم معرفی کرده است.

به گزارش خودرونویس، تغییرات اعمال شده در هوندا پاسپورت 2022 بیشتر ظاهری بوده؛ ولی با این حال هوندا عرض اکسل جلو و عقب را به اندازه 10 میلی متر در نسخه 2022 نسبت به مدل قبل بیشتر شده که هوندا اظهار کرده این تغییر موجب بهبود پایداری و کیفیت سواری این خودرو شده است. هوندا پاسپورت تریل اسپرت به رینگ های 18 اینچی با دیزاین جدیدی مجهز شده که ویژه همین مدل هستند و به تایرهای 245/60 مجهز بوده که دیواره کناری آن هم دارای آج بوده که ضمن دارابودن ظاهر خشنتر و مقاومتر، در بیراهه نوردی نیز تاثیر زیادی دارد.

هوندا پاسپورت 2022

مشخصات فنی هوندا پاسپورت 2022

همانگونه که از این تریم آفرودی انتظار می رود، به صورت استاندارد به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک مجهز شده که دارای سیستم توزیع گشتاور است. قلب تپنده هوندا پاسپورت یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل تنفس طبیعی بوده که قادر به تولید 280 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور است که نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده. این نیرو توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

نمای عقب هوندا پاسپورت 2022

این نسخه آفرودی هوندا پاسپورت به لطف نشان TrailSport نارنجی رنگ نصب شده روی جلوپنجره و درب فضای بار از سایر مدلها قابل تشخیص است. ضمن اینکه درون کابین هم دوختی نارنجی رنگ برای صندلیها، غربیلک فرمان و رودریها اعمال شده است. همچنین عبارت TrailSport در پشت سری صندلی های ردیف جلو نیز تودوزی شده و روی کف پایی های این خودرو نیز طراحی شده است.

کابین هوندا پاسپورت 2022

هوندا همچنین قصد دارد در آینده نسخه TrailSport پاسپورت را باز هم بروزرسانی کند و سیستم تعلیقی آفرودی تر و تایرهای بزرگتری را برای این مدل نصب کند. ضمن اینکه قصد دارد نسخه های TrailSport را در آینده با سپرهای آفرودی و جلوپنجره با دیزاین ویژه به بازار عرضه کند.

کل تغییرات نسخه 2022 هوندا پاسپورت به عرضه نسخه تریل اسپرت محدود نشده و مدلهای معمولی این خودرو نیز تغییراتی را به خود دیده که از جمله آنها می توان به امکان نصب پکیج آپشنال HPD اشاره کرد. این پکیج توسط هوندا پرفورمنس توسعه داده شده که شامل جلوپنجره جدید، فندرهای مشکی رنگ، رینگ هایی با دیزاین جدید و گرافیک های HPD روی پنل عقبی بدنه اشاره کرد که دقیقا مشابه همین اقدام روی پیکاپ هوندا Ridgeline با پکیج HPD نیز اجرا شده بود.

هوندا پاسپورت 2022

هوندا پاسپورت 2022 دارای خروجی اگزوز بزرگتر و سپرهای بازطراحی شده بوده که در نسخه EX-L دارای صندلی هایی چرمی سوزن زنی شده با دوخت شکیل است. جدا از تریم انتخابی، تمام مدل های هوندا پاسپورت 2022 دارای چراغ های LED، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، هشدار وجود سرنشین در ردیف عقب، نمایشگر هشت اینچی مالتی مدیا با درگاه اپل کار پلی، اندروید اتو و همچنین سیستم ایمنی هوندا سنسینگ است.

هوندا قصد دارد که نسخه بروزرسانی شده پاسپورت را در پاییز به بازار عرضه کند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟