اخبار خودرو جهان
بدون پیشرانه دیزلی رنو و مجهز به یک انجین جدید

نیسان میکرا فیس لیفت 2021 معرفی شد

سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
نیسان میکرا فیس لیفت 2021

نیسان میکرا یک خودروی هاچبک جذاب و کامپکت بوده که نزدیک به چهار دهه از عمر عرضه نسل های مختلف آن به بازار آسیا، اروپا و سایر بازارهای جهانی می گذرد. جدیدترین نسل این خودرو در سپتامبر سال 2016 رونمایی شد؛ حال این خودروساز ژاپنی برای حفظ جذابیت میکرا برای مشتری آن را دستخوش یک فیس لیفت میان دوره ای قرار داده تا این هاچبک تا چند سال دیگر نیز همچنان مورد توجه مشتریان باشد.

به گزارش خودرونویس، نسخه فیس لیفت میکرا این خودرو که در 34 کشور اروپایی در حال عرضه است، تفاوت ظاهری چندان زیادی با مدل پیش از فیس لیفت خود ندارد و تنها چند به روزرسانی ساده ظاهری در راستای ارتقا جذابیت آن انجام شده است. نیسان همچنین اظهار کرده که نسخه های قابل سفارش میکرا فیس لیفت نسبت به گدشته تغییر کرده و این هاچبک حال در پنج مدل مختلف قابل سفارش است.

نیسان میکرا فیس لیفت 2021

اضافه شدن دو تریم N اسپرت و N دیزاین به مدل های قابل سفارش

خبر خوب در خصوص نیسان میکرا فیس لیفت، اضافه شدن نسخه  Nاسپرت به سایر نسخه های قابل سفارش این خودرو اعم از Visia، Acenta و Tekna است. لازم به ذکر بوده که مجهزترین و گرانترین نسخه این خودرو، تریم جدید N دیزاین بوده که دارای تجهیزات آپشنال بیشتری نسبت به سایر مدل ها است.

بسته به تریم انتخابی نیسان میکرا فیس لیفت، تجهیزات مختلفی روی این خودرو به صورت استاندارد و آپشنال قابل نصب است. این تجهیزات شامل کمکی شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل تطبیقی، کمکی نور بالا، ترمز اضطراری خودکار و برخی تجهیزات دیگر است.

کابین نیسان میکرا فیس لیفت 2021

مشخصات فنی نیسان میکرا 2021

زمانی که نسل فعلی نیسان میکرا در سال 2016 معرفی شده، امکان نصب یک پیشرانه دیزلی 1.5 لیتری طراحی شده توسط رنو روی این خودرو وجود داشت. ولی حال نیسان تصمیم به حذف این پیشرانه از روی میکرا فیس لیفت گرفته و تنها پیشرانه قابل سفارش و نصب برای این هاچبک به روزرسانی شده، یک نمونه بنزینی 1 لیتری توربوشارژ سه سیلندر بوده که قادر به پاس کردن جدیدترین استاندارد آلایندگی اروپا به نام 6D است. در این لحظه اطلاعات دقیقی در خصوص قدرت و گشتاور این پیشرانه منتشر نشده، ولی نیسان وعده منحفی تولید گشتاور بهتر جهت لذت بیشتر از رانندگی با این خودرو و تعویض دنده کمتر را داده است.

نمای عقب نیسان میکرا فیس لیفت 2021

مدیر بازاریابی نیسان در زمینه خودروهای شهری در اروپا در خصوص میکرا فیس لیفت 2021 اظهار کرد:

ما سعی کردیم در خصوص میکرا فیس لیفت 2021 تغییراتی را اعمال کنیم تا این خودرو بیشتر از پیش مطابق با میل مشتریان شود. وی در ادامه بیان کرد که ما این را برای مشتریان ساده تر کرده ایم که آنها خودشان را با سطح ایده آل مد نظر در میکرا وفق دهند؛ ضمن اینکه آنها قادر هستند تجهیزات سفارشی مطابق با سلیقه خود را به این خودرو اضافه کنند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟