مدرن ترین نمایندگی مدیران خودرو کجاست؟

دوشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
نمایندگی 278 مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت  موفق در بحث توسعه شبکه نمایندگی ها در بحث فروش و خدمات پس از فروش شناخته می شود. مدیران خودرو در سال های اخیر با توجه به توسعه برند و محصولات خود اقدامات گسترده ای را در این راستا انجام داده و همواره در حال ارتقا کیفیت نمایندگی های خود بوده تا خدمات با کیفیت بالاتری به مشتری ارائه شود.

به گزارش خودرونویس، مدیران خودرو در راستای ارتقا خدمات پس از فروش و همچنین گسترش شبکه نمایندگی های خود در کشور، اقدام به افتتاح یک نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش کاملا مدرن مبتنی بر استانداردهای روز در شهر بروجن با کد 278 به نام اعتمادی کرده است.

این نمایندگی 278 را باید مدرنترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن استان چهارمحال بختیاری دانست که در فضایی به مساحت بیش از 2700 متر مربع احداث شده که کامل ترین امکانات و تجهیزات استاندارد تعمیرگاهی در فضایی لوکس و دلنشین در آن درنظر گرفته شده است. نمایندگی اعتمادی ( 278) سابقه درخشان و بلند مدتی را در همکاری با مجموعه مدیران خودرو  از سال 1389 و به مدت یک دهه دارد.

تعمیرگاه نمایندگی 278 مدیران خودرو

افتتاح نمایندگی مدرن در شرایط تحریم

با توجه به  استقبال بالا از محصولات مدیران خودرو در سال های اخیر چه در شهرهای بزرگ و چه در شهرهای کوچک، افزایش تعداد و تنوع محصولات این شرکت، مدیریت قوی و تلاش و کوشش برای پایداری در زمان تحریم ها و تهیه برنامه های توسعه با تمام مشکلات موجود و نگاه به آینده، مجموعه نمایندگان این برند تشویق به ارائه خدمات بهتر و مناسب تر شده اند که از بین آنها می توان به نمایندگی  اعتمادی ( کد 278 ) در شهر بروجن اشاره کرد.

فضای داخل نمایندگی 278 مدیران خودرو

این نمایندگی بسیار مدرن با مجموعه ای از بهترین امکانات و کادر مجرب و آموزش دیده آماده انجام خدمات فروش و پس از فروش در بالاترین سطح و مطابق استانداردهای شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن است که این حجم سرمایه گذاری و امکانات حتی در شهر کوچکی مثل بروجن در شرایط فعلی نشان دهنده جدیت و عزم مدیران خودرو برای توسعه و پیشرفت و برنامه های گسترده آن در آینده و تعامل خوب و سازنده این برند با نمایندگی ها و اعتماد نمایندگی ها به مدیران خودرو نسبت به برنامه های توسعه و آینده درخشان این برند است.

نمایندگی 278 اعتمادی در شهر بروجن، در یکی از پر ترددترین مسیرهای مواصلاتی کشور که استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را به استان اصفهان متصل می کند، واقع شده و در این مسیر این نمایندگی قابل رویت است. کلیه خودروهایی که از این مسیر عبور می کنند می توانند از خدمات این نمایندگی بهرمند شوند.

انبار نمایندگی 278 مدیران خودرو

نمایندگی 278 را می توان سمبلی از برنامه ارتقا شرکت مدیران خودرو برای آینده و گسترش  و ارتقا شبکه فروش و خدمات آن دانست که با تعاملی درست و سازنده شکل گرفته است. این نمایندگی جدید، حاصل زحمات تیم  شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو و همچنین نماینده 278 مدیران خودرو در بروجن است  که نشان از آینده ای پر امید و درخشان دارد.

 

 

3 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟