نمایشگاه خوردو
ویروس کرونا همچنان می تازد

نمایشگاه خودروی شیکاگو 2021 تا بهار به تعویق افتاد

سه شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
نمایشگاه شیکاگو 2021

ویروس کرونا در سال 2020 به صنعت خودروی جهانی لطمه زیادی زد و باعث لغو بزرگترین رویدادهای خودرویی و به تعویق افتادن بسیاری از رونمایی ها و مسابقات در سراسر جهان شد. ظاهرا زنجیره تعویق ها و لغو نمایشگاه های خودرویی با وجود کشف واکسن کرونا همچنان ادامه داشته و برگزار کنندگان نمایشگاه خودروی شیکاگو اظهار کرده اند که برگزاری این رویداد بزرگ و مهم خودرویی را به بهار سال 2021 موکول کرده اند.

به گزارش خودرونویس، در حالت عادی قرار بود که نمایشگاه خودروی شیکاگو در تاریخ تا 21 فوریه سال 2021 برگزار شود. حال که برگزار کنندگان این رویداد خودرویی خبر تعویق این رویداد تا بهار سال 2021 را داده اند، تاریخ دقیقی را به صورت رسمی برای برگزاری آن مشخص نکرده اند.

مارک بیلک مدیر ارشد ارتباطات و فناوری نمایشگاه خودرو شیکاگو در این خصوص بیان کرد:

در این لحظه به نظر می رسد که ماه فوریه با توجه به رشد مبتلایان و فوتی های اخیر کرونا، تاریخ مناسب و مطمئنی برای برگزاری نمایشگاه خودروی شیکاگو نیست. ما قصد داریم که مخاطبان و مردم اطمینام حاصل کنند که نسبت به تلاش برای برگزاری این رویداد مهم خودرویی در بهار سال 2021 بسیار مصمم و جدی هستیم. ولی تاریخ دقیق آن مشخص نیست. امیدواریم که نمایشگاه شیکاگو در یکی از ماه های مارس، آپریل یا می برگزار شود.

مسئولین برگزاری نمایشگاه شیکاگو در این لحظه برای برگزاری این رویداد خودرویی تاریخی را مد نظر دارند. آنها این تاریخ را به مقامات ارشد ادارات بهداشت شیکاگو و ایالت ایلینویز پیشنهاد داده اند؛ ولی هنوز پاسخ رسمی از آنها دریافت نکرده اند. مارک بیلک در این خصوص بیان کرد که ما قصد نداریم تاریخی را به مخاطبان و مردم اعلام کنیم که دوباره مجبور به تغییر و به تعویق انداختن آن شویم.

 

بسته به تاریخی که نمایشگاه خودروی شیکاگو برگزار شود، این رویداد خودرویی می تواند اولین نمایشگاه خودرو در جهان بعد از ویروس کووید 19 باشد. ظاهرا سال 2021 قرار نیست نمایشگاه خودروی ژنو که مهم ترین رویداد خودرویی دنیا محسوب برگزار شود. نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2021 هنوز برگزاری آن قطعی نیست، ولی در این لحظه برای برگزاری آن تاریخ 21 تا 31 می اعلام شده است. نمایشگاه خودروی نیویورک هم در این لحظه قرار است در تاریخ 19 آگوست شروع شود. نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی 2021 در دیترویت نیز قرار است از تاریخ 28 سپتامبر تا نهم اکتبر برگزار شود.

متاسفانه تمام این تاریخ های ذکر شده برای برگزاری این رویدادهای خودرویی مهم همگی قابل تغییر هستند. در واقع تا واکسن کرونا یا کووید 19 به صورت گسترده در دسترس نباشد، نباید انتظار برگزاری هیچ یک از این رویدادهای خودرویی را داشت.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟