اخبار خودرو جهان
در نمایشگاه گوانگژو 2021 صورت گرفت

مینی ون الکتریکی Voyah دریمر رونمایی شد

شنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
voyah دریمر

چین یکی از معدود بازارهای خودرویی جهان بوده که هنوز هم در آن تقاضا برای خرید خودروهای مینی ون بسیار بالاست. ضمن اینکه مشتریانی در بازار چین هستند که تمایل به خرید مینی ون های لوکس و خاص دارند و این سبب شده که چند MPV لوکس و جذاب در بازار چین در حال عرضه باشند. حال یک خودروی جدید به این سگمنت جذاب اضافه شده که در نمایشگاه گوانگژو چین به صورت رسمی رونمایی شده است.

طراحی ظاهری و کابین Voyah دریمر

به گزارش خودرونویس، این خودرو به منظور رقابت مستقیم با بیوک GLB Avenir و لکسوس LM راهی بازار چین شده، دریمر نام دارد که دومین محصول کمپانی Voyah پس از اسیووی Free محسوب می شود. استایل کلی مینی ون Voyah دریمر تویوتا Sienna را در ذهن ما تداعی می کند؛ ولی طراحی پروفیل جلو این خودرو کاملا متفاوت بوده و یک جلوپنجره بسیار بزرگ حدود 70 تا 80 درصد پروفیل جلو را احاطه کرده است.

نمای عقب voyah دریمر

ورودی هوای هوای بزرگی در سپر تعبیه شده که به عقیده ما این ورودی های هوا دکوراتیو هستند و جنبه کاربردی به منظور خنک سازی قوای فنی ندارند.

کابین voyah دریمر

درون کابین این مینی ون الکتریکی لوکس به صورت استاندارد شاهد نصب صندلی های مجزا دارای گرمکن، سردکن و قابلیت ماساژ هستیم. داشبورد این خودرو دارای سه نمایشگر بوده و شاهد نصب یک کنسول میانی شناور با یک محفظه نگهداری اشیا بزرگ در زیر آن هستیم. صندلی های این خودرو نیز مانند بیشتر خودروهای لوکس با چرم بسیار مرغوب و به صورت بسیار زیبا تودوزی شده اند.

کابین voyah دریمر

مشخصات فنی Voyah دریمر

این پروفیل جلو جذاب و عجیب پیشرانه تمام الکتریکی این مینی ون را در پشت خود جا داده که متاسفانه در این لحظه اطلاعات زیادی در خصوص آن منتشر نشده است. Voyah در این لحظه مشخصات فنی مینی ون الکتریکی دریمر را منتشر نکرده و تنها بیان کرده که این MPV لوکس قادر است طی 5.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد که بدین ترتیب یکی از سریع ترین مینی ون های تولید شده در دنیا به حساب می آید.

voyah دریمر

جهت اشاره بیان می کنیم که دیگر محصول کمپانی Voyah یعنی اسیووی Free از دو موتور الکتریکی و یک پک باتری 88 کیلووات ساعتی بهره می برد که روی هم رفته بیشینه قدرت 684 اسب بخار و همچنین گشتاور آنی 1040 نیوتن متر را تولید می کنند. در این لحظه نمی توان تایید کرد که مینی ون دریمر نیز از همین پیشرانه مشابه با اسیووی الکتریکی Free بهره گرفته است.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟