اخبار خودرو ایران

مشخصات فنی و تجهیزات تیگو8 پرو مدیران خودرو

دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیگو8 پرو مدیران خودرو

لوکس ترین محصول مدیران خودرو، تیگو8  پرو پس از مدت ها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

مشخصات فنی تیگو8 پرو مدیران خودرو

به گزارش خودرونویس، به لحاظ فنی تیگو8 پرو از یک پیشرانه 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن بهره می برد که این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT 9 سرعته به چرخ ها منتقل می شود. همچنین یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با سیستم سوت رسانی TGDI با قدرت  197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر برای تیگو8 پرو در دسترس بوده که توان بسیار خوبی را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر قرار می دهد .

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ای آغاز کرد و به سرعت تیگو7 به عنوان محصولی شناخته شده  موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد. حال تیگو8 پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و… به رقابت بپردازد .

 

تجهیزات ایمنی و رفاهی تیگو8 پرو

تیگو8 پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد. رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل حرکت در سربالایی و سر پایینی ، شش عدد ایربگ ( جلو، جانبی، پرده ای و… ) از جمله تجهیزات مهم ایمنی این خودرو محسوب می شوند .

به لحاظ رفاهی نیز این تیگو8 پرو دارای تجهیزاتی چون سانروف پانورامیک، دوربین دید 360 درجه با کیفیت HD، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن، کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا است که با اتکا به همین تجهیزات می توان ادعا کرده که این خودرو کراس اووری لوکس و مجهز در بازار ایران محسوب می شود.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ای را در نظر خواهد گرفت .

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟