تیونینگ
توسط شرکت Wheelsandmore توسعه یافت

اولین کیت تقویتی مرسدس AMG GT بلک سریز

دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
مرسدس AMG GT بلک سریز

اگر مالک یک سوپراسپرت کوپه با قیمتی فراتر از 300 هزار دلار باشید که لقب سریع ترین خودروی تولیدی حال حاضر جهان در پیست پر چالش نوربرگ رینگ آلمان را هم یدک می کشد، یقینا هیچ نیازی به اعمال تغییر در این خودرو نمی بینید و قصد دارید این خودروی خارق العاده را با همین ویژگی های منحصر به فرد صرفا حفظ کنید. اما شرکت تیونر Wheelsandmore چنین اعتقادی نداشته و اولین کیت تقویتی جهان را برای مرسدس AMG GT بلک سریز معرفی کرده است.

جزییات کیت تقویتی مرسدس AMG GT بلک سریز

به گزارش خودرونویس، این پکیج تقویتی Underdock Center Lock Adapter سیستم نام دارد؛ یکی از اجزای مهم این کیت رینگ های فورجی بوده که این تیونر آلمانی برای AMG GT بلک سریز عرضه کرده که همگی به صورت سنتر لاک(قفل در مرکز) هستند.

این رینگ ها دارای مهره قفل مرکزی از جنس آلومینیوم منیزیوم هستند که به شما این امکان را می دهند این رینگ ها را بسته به نیاز خود روی خودروهای مختلفی بدون نیاز به تغییر هاب مرکزی چرخ ها نصب کنید. این بدان معنی است که شما قادر هستید این رینگ ها را روی هر خودرویی از جمله مرسدس AMG GT بلک سریز نصب کنید.

نمای عقب مرسدس AMG GT بلک سریز

رینگ های 20 اینچی Wheelsandmore دارای پنج پره دوبل بوده که در رنگ های مختلفی بسته به سلیقه مشتری قابل سفارش هستند. همچنین هر یک از این رینگ های طراحی شده توسط Wheelsandmore برای مرسدس AMG GT بلک سریز وزنی بین 9 تا 12 کیلوگرم دارند که تا حدودی از رینگ های استاندارد این خودرو سبک تر هستند.

رینگ سنتر لاک مرسدس AMG GT بلک سریز

مشخصات فنی مرسدس AMG GT بلک سریز Wheelsandmore

این شرکت تیونر، پیشرانه این سوپراسپرت سریع آلمانی را بدون تغییر رها نکرده است. شرکت Wheelsandmore موفق شده بیشینه قدرت تولیدی این پیشرانه را به مرز 789 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به مرز 870 نیوتن متر آن هم تنها به لطف به روزرسانی ساده کیت کنترلی ارتقا دهد. این افزایش قدرت باعث شده که AMG GT بلک سریز تیون شده حال قادر به حرکت با نهایت سرعت 336 کیلومتر بر ساعت باشد.

جهت یادآوری بیان می کنیم که مرسدس AMG GT بلک سریز در نسخه استاندارد از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با 720 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. مدل استاندارد این خودرو قادر است طی 3.1 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 325 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مرسدس AMG GT بلک سریز

قطعا قدرت بیشتر، نیازمند سیستم ترمزی قدرتمندتر برای متوقف کردن خودرو است. از این رو شرکت Wheelsandmore دیسک های ترمز کربن سرامیکی با کالیپرهایی ویژه را برای این AMG GT بلک سریز نصب کرده است. این تیونر ادعا کرده که این سیستم ترمز جدید 50 درصد ضریب اصطکاک بالاتری نسبت به سیستم ترمز استاندارد این سوپراسپرت جذاب آلمانی دارد. در نهایت هم یک سیستم اگزوز اسپرت متفاوت از نمونه استاندارد برای AMG GT بلک سریز نصب شده که در این لحظه جزییات آن منتشر نشده است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟