مشخصات فنی AMG GT بلک سریز Opus

به گزارش خودرونویس، حال اگر افرادی هستند که از مرسدس AMG GT بلک سریز 720 اسب بخاری استاندارد خود راضی نیستند باید به سراغ تیونرها بروند؛ لازم به یادآوری است که این خودرو موفق شده سریع ترین خودروی تولیدی دنیا در پیست پر چالش نوربرگ رینگ شود. به تازگی این خودرو توسط کمپانی تیونر آلمانی Opus تیونینگ شده و بیشینه قدرت تولیدی آن به مرز باورنکردنی 1111 اسب بخار رسانده شده که بیش از دو و نیم برابر قدرتمندتر از ضعیف ترین مدل این کوپه قدرتمند بوده و نکته جالب اینجاست که از ابرخودرو AMG One نیز قدرت بیشتری تولید می کند.

داینو تست مرسدس AMG GT بلک سریز Opus

در کنار این افزایش قدرت باید اظهار کنیم که Opus مرسدس AMG GT بلک سریز 1111 اسب بخاری را همچنان به صورت عقب محرک حفظ کرده است.

البته یک نسخه ضعیف تر نیز از مرسدس AMG GT بلک سریز توسط Opus توسعه یافته که قدرتی برابر با بوگاتی ویرون یعنی 1001 اسب بخار دارد. همچنین دو نسخه ضعیف تر دیگر نیز توسط Opus برای این سوپراسپرت دوست داشتنی توسعه داده شده که به ترتیب 920 و 825 اسب بخار قدرت تولید می کنند. نسخه 825 اسب بخاری AMG GT بلک سریز تنها با به روزرسانی نرم افزاری به این سطح از قدرت رسیده؛ ولی سایر مدلها به لطف اعمال تغییرات گسترده در توربوشارژها و استفاده از پیستون های فورج، اتصالات مقاوم تر و سیستم سوخت رسانی جدید به این سطوح از قدرت رسیده اند.

مرسدس AMG GT بلک سریز Opus

گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه این خودرو نیز مقاوم سازی شده تا توان تطبیق با این پیشرانه قدرتمندتر را داشته باشد. همچنین یک سیستم اگزوز جدید بدون فیلتر جاذب ذرات معلق برای این خودرو توسعه داده شده است. این بدان معناست که استفاده از این سیستم اگزوز در خیابان های اروپا مجاز نیست؛ ولی شما می توانید از این سیستم اگزوز روی AMG GT بلک سریز در پیست های اروپا و همچنین در خیابان های سایر کشورهای خارج از اروپا استفاده کنید و از گاز دادن با خودرو لذت ببرید.

نمای جانبی مرسدس AMG GT بلک سریز Opus

این سیستم اگزوز صدای بسیار گیراتر و جذاب تری را تولید می کند؛ البته شما همچنان می توانید به سیستم اگزوز استاندارد این خودرو پایبند بمانید و با فلپ کنترلی الکترونیکی، صدای تولیدی پیشرانه هشت سیلندر این خودرو را کنترل کنید. این تیونر در ادامه از رینگ هایی فوق سبک برای AMG GT بلک سریز استفاده کرده و به روزرسانی هایی را در کیت آیرودینامیکی بدنه آن اعمال کرده است.

نمای عقب مرسدس AMG GT بلک سریز Opus

اگر نگران این هستید که این سطح از قدرت پیشرانه در یک خودروی عقب محرک می تواند حادثه ساز و خطرناک باشد، بهتر است بدانید که این تیونر به صورت الکترونیکی گشتاور پیشرانه را روی حداقل حفظ کرده تا کشش این خودرو در هنگام آغاز حرکت با مشکل مواجه نشود و عمر پیشرانه نیز بیشتر حفظ شود. در ادامه کمپانی Opus بیان کرده که این نیروی خیره کننده که توسط پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری این خودرو تولید می شود، به صورت یک منحنی خطی مشابه پیشرانه های تنفس طبیعی تولید می شود.

 

 

منبع motor1
5 از 1 رای