اخبار خودرو جهان
لوکس ترین لیموزین ژرمن ها

مرسدس میباخ اس کلاس 2021 رونمایی شد

جمعه - ۳۰ آبان ۱۳۹۹
خواندن 5 دقیقه
مرسدس میباخ اس کلاس 2021

مرسدس یک خودروی فوق لاکچری جدید برای افرادی که که به جای راندن تمایل به رانده شدن دارند، معرفی کرده است. این خودرو نسل جدید میباخ اس کلاس 2021 بوده که سطح لاکچری بودن مرسدس بنز اس کلاس را که خود خودروی لوکس محسوب می شود، چند پله ای در این خودرو ارتقا یافته است.

به گزارش خودرونویس، فاصله بین دو محور مرسدس میباخ اس کلاس 2021 با 18 سانتی متر افزایش نسبت به اس کلاس استاندارد به 3396 میلی متر رسیده و فضای در دسترس برای سرنشینان عقب به مراتب نسبت به مدل پیشین میباخ جادارتر و راحت تر شده است. کابین این خودرو دارای سیستم غیر فعال سازی نویز بوده که به لطف تولید سیگنال های صدایی که به گوش انسان نمی رسند، مانع رسیدن نویزها و صداهای موجود در جاده به گوش سرنشینان این خودرو می شود.

نمای عقب مرسدس میباخ اس کلاس 2021

مشخصات فنی مرسدس  میباخ 2021

مرسدس میباخ 2021 بسته به بازاری که در آن به فروش می رسد، در دو نسخه S580 و S650 عرضه می شود. نسخه S580 4Matic از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ به 496 اسب بخار قدرت و یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی بهره می برد که قادر به تولید 21 اسب بخار قدرت اضافی است. نسخه S650 هم قدرتمندترین مدل میباخ بوده که از یک پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر دو توربوشارژ بهره گرفته که قادر به تولید بیشینه قدرت 621 اسب بخار و انتقال آن به هر چهار چرخ این لیموزین لاکچری است.

 

کابین میباخ 2021

تمامی مدل های مرسدس میباخ اس کلاس جدید دارای دو صندلی جدا از هم در ردیف عقب بوده که دارای برنامه ماساژ به منظور راحتی سرنشینان در عقب و همچنین پکیج ماساژ راننده برای راحتی بیشتر وی هنگام راندن این لیموزین فوق لوکس هستند. سرنشینان عقب قادر به تنظیم سطح صندلی، زاویه تکیه گاه کمر و تکیه گاه پا هستند تا راحت ترین فضا برای استراحت و حتی خوابین آنها در طول مسیر ایجاد شود.

صندلی عقب مرسدس میباخ اس کلاس 2021

یکی از ویژگی های جذاب کابین میباخ اس کلاس 2021 به قفل های کمربند ایمنی این سدان لاکچری مربوط می شود که پیشتر این ویژگی تنها در مدل های کابریولت و کوپه دیده شده بود. قفل های کمربند ایمنی این خودرو به محض اینکه سیستم کمکی MBUX حرکت دست و تلاش برای بستن کمربند ایمنی را تشخیص داده، ظاهر می شوند تا سرنشین راحت تر به قفل کمربند ایمنی دسترسی داشته باشد.

سیستم کمکی MBUX داخل کابین این خودرو این امکان را برای سرنشینان عقب قائل شده تا با حرکت دست قادر به باز یا بسته کردن آفتابگیر این خودرو باشند و بتوانند نور لازم برای مطالعه را در قسمت عقب تنظیم کنند. این سیستم همچنین زمانی که سرنشین عقب در تاریکی به یک قسمت مشخص کابین جهت تنظیمات نزدیک می شود، به صورت خودکار تشخیص داده و چراغ های چند نقطه ای روشن می کند تا روشنایی و نور لازم برای سرنشین عقب فراهم شود.

کابین مرسدس میباخ اس کلاس 2021

استایل ظاهری

بارزترین تفاوت ظاهری اس کلاس میباخ نسبت به نسخه معمولی اس کلاس، تم دو رنگ بدنه و خط جداکننده در مرز این دو رنگ بوده که زیبایی خیره کننده ای دارد که البته به صورت آپشنال روی این خودرو اجرا می شود. جالب است بدانید که این تم دو رنگ کاملا با دست اجرا می شود و اجرای آن روی میباخ چیزی نزدیک به یک هفته زمان نیاز دارد. همچنین برای اولین بار در مرسدس میباخ، امکان باز و بسته کردن درهای عقب به صورت الکترونیکی و تنها با فشردن یک کلید امکان پذیر شده است. آپشنی که پیشتر در رولزرویس لحاظ شده بود.

لوگو مرسدس میباخ اس کلاس 2021

سیستم تعلیق منحصر به فرد میباخ

این لیموزین فوق لوکس آلمانی دارای یک سیستم تعلیق بادی ویژه با مد جدیدی به نام میباخ بوده تا سواری این خودرو نسبت به نسخه معمولی مرسدس بنز اس کلاس نرم تر و لذت سواری آن دوچندان شود. زمانی که مد میباخ این خودرو فعال می شود، تنظیمات پدال گاز نیم تغییر کرده تا میباخ اس کلاس 2021 شتابگیری آرام و باوقاری داشته باشد و آغاز حرکت با دنده دو صورت می گیرد و تعویض دنده های گیربکس 9 سرعته این لیموزین لاکچری به مراتب نرم تر از حالت استاندارد می شود.

مرسدس میباخ اس کلاس 2021 به صورت استاندارد دارای سیستم فعال فرمانپذیری چرخ های عقب بوده تا هندلینگ و قابلیت مانورپذیری این خودرو با توجه به ابعاد بسیار بزرگ و کشیده ای که دارد افزایش یابد؛ این سیستم قادر است تا زاویه چرخ های عقب را در راستای کاهش شعاع گردش یا بهبود هندلینگ و پایداری تا 10 درجه نسبت به راستای صاف چرخ ها تغییر دهد.

نمای جانبی مرسدس میباخ اس کلاس 2021

مرسدس میباخ اس کلاس جدید دارای سیستم کمکی راننده سطح سه بوده که به وی این امکان را می دهد در شرایطی مانند ترافیک های سنگین یا در بزرگراه های از پیش تعیین شده و مجاز بدون گرفتن غربیلک فرمان این لیموزین فوق لوکس و جذاب را هدایت کند.

 

سخن پایانی

بازار کشورهایی همچون چین، کره جنوبی، روسیه و آمریکا و حتی آلمان بازارهای هدف مرسدس برای عرضه میباخ اس کلاس 2021 هستند و باید اظهار کرد که فروش میباخ در چین رشد بسیار خوبی در این سالها داشته است. نسل جدید میباخ اس کلاس به احتمال زیاد موفقیت این برند لاکچری را در نقاط مختلف دنیا ادامه می دهد و فروش آن تا پیش از پایان سال جاری میلادی در نقاط مختلف جهان آغاز می شود.

 

3.2 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟