به گزارش خودرونویس، مارک شینبرگ مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو نیویورک 2021 در خصوص لغو این رویداد اظهار کرد: این ناامیدی بسیار بزرگی است که نمایشگاه خودرو نیویورک 2021 پیش رو که قرار بود در Jacob K.Javits Center برگزار شود به دلیل افزایش تدابیر شیوع واریانت دلتا کرونا و لزوم تدابیر پیشگیرانه بیشتر به دستور مقامات ایالتی و رسمی لغو شده است.

افزایش سریع تعداد موارد ابتلا به کرونا دلتا در آمریکا برنامه های زیادی را در این کشور تغییر داده است. مرکز کنترل بیماری آمریکا گزارش داده که تنها در تاریخ 30 جولای تعداد 105 هزار مبتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده و این در حالی بوده که در تاریخ 14 جولای تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا تنها 8 هزار نفر بود. موارد ابتلا در شهر نیویورک با سرعت شدیدی در حال افزایش هستند.

 

لغو نمایشگاه نیویورک 2021 و برنامه های خودروسازان

پس از نمایشگاه خودرو شیکاگو که در ماه ژوئن یک فعالیت دست و پا شکسته داشت و به صورت نصفه و نیمه برگزار شد، تصور می کردیم که نمایشگاه نیویورک 2021 با تمام قدرت و به صورت گسترده مانند سال های پیش از شیوع کرونا برگزار می شود و شاهد رونمایی های نرمال از خودروها خواهیم بود. ولی متاسفانه چنین چیزی محقق نشد. نیسان و سوبارو برنامه های بزرگی برای معرفی محصولات اسپرت و عملکردی جدید خود به بازار جهانی داشتند و نیسان قصد معرفی نسخه تولیدی نیسان Z و سوبارو هم تصمیم به معرفی نسل جدید WRX را داشت. هیوندای هم قصد داشت سدان اسپرت النترا N را برای اولین بار در آمریکا به نمایش بگذارد. اما حالا تمامی این برنامه به دلیل شیروع واریانت جهش یافته کرونا دلتا لغو شده است و بار دیگر کرونا قدرت بیشتر خود را به رخ انسان کشید.

 

منبع motor1
5 از 2 رای