اخبار خودرو جهان
کابینی کاملا بنفش با تم ظاهری مشابه

لامبورگینی اوروس با تیونینگ منصوری

سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
لامبورگینی اوروس منصوری

بسته به اینکه از چه دیدی نگاه کنید و چه سلیقه ای داشته باشید، این لامبورگینی اوروس تیونینگ شده را می توان یکی از بهترین پروژه های منصوری یا یکی از خودروهای قربانی شده توسط منصوری دانست.

به گزارش خودرونویس، اگر علاقمند به خودرو با استایل استاندارد هستید و از جلب توجه خوشتان نمی آید، قطعا این لامبورگینی اوروس تیونینگ شده توسط منصوری برایتان مناسب نیست. در واقع منصوری در این لامبورگینی اوروس سیاستی مشابه با منصوری وناتوس داشته که سال پیش رونمایی شده بود.

کابین لامبورگینی اوروس منصوری

وناتوس هم یک پکیج تیونینگ دیگر برای لامبورگینی اوروس بوده دارای استایلی بسیار خاص و جذاب و چشمگیر است؛ ولی این لامبورگینی اوروس تازه معرفی شده در قطر توسط منصوری را باید نهایت شخصی سازی و دست بردن در استایل ظاهری دانست. با توجه به تریم بنفش اعمال شده درون کابین، می توان گفت که بسیاری آن را می پسندند و بسیاری هم از آن متنفر خواهند بود.

قاب آینه لامبورگینی اوروس منصوری

استایل ظاهری و کابین لامبورگینی اوروس منصوری

همانطور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می کنید، تم بنفش در تمام قسمت های کابین این لامبورگینی اوروس دیده می شود. داشبورد گرفته تا غربیلک فرمان و حتی کف پایی های خودرو همگی به رنگ بنفش هستند. برخی ممکن است این تریم داخلی را جذاب و خاص بدانند و برخی هم به دلیل دور شدن از سبک و سیاق مدل استاندارد اوروس، از آن متنفر باشند. چه خوشتان بیاید و چه از این سبک طراحی متنفر باشید، بد نیست نمی توانید منکر جیغ بودن و فوق خاص بودن کابین و استایل این لامبورگینی اوروس منصوری شوید.

صندلی عقب لامبورگینی اوروس منصوری

تریم بنفش فقط در طراحی کابین این خودرو محدود نشده است. در حالی که این لامبورگینی اوروس موجود در تصویر دارای بدنه ای سفید رنگ بوده، تریمی بنفش در برخی از قسمت های بیرونی همچون قاب آینه های جانبی و درب ها اعمال شده است. حتی کالیپرهای ترمز این خودرو که برند منصوری روی آنها دیده می شود، به رنگ بنفش هستند و یک نوار باریک در قسمت محیطی رینگ ها نیز به رنگ بنفش دیده می شود.

کیت بدنه لامبورگینی اوروس منصوری

مشخصات فنی لامبورگینی اوروس منصوری

در خصوص مشخصات فنی این سوپر اسیووی ایتالیایی آلمانی، منصوری پکیج تقویتی مشابه با وناتوس را روی آن نصب کرده است. این پکیج تقویتی P810 نام دارد که روی پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ اوروس نصب شده است. این پیشرانه در حالت استاندارد قادر به تولید بیشینه قدرت 641 اسب بخار و بیشینه گشتاور 850 نیوتن متر است؛ ولی به لطف نصب این پکیج P810 بیشینه قدرت تولیدی آن به 838 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن به 1000 نیوتن متر افزایش یافته است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟