قیمت روز خودرو چینی با 300 میلیون بودجه

سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
خودرو چینی

بازار خریدوفروش خودرو این روزها به بازاری لحظه‌ای تبدیل شده است و شاید ما باید منتظر روزی باشیم که بنگاه‌های معاملات خودرو مثل طلافروشی‌ها، تابلوی اعلام آنلاین قیمت روی دیوار نصب کنند و قیمت روز خودرو را از اینترنت دریافت کنند! به همین دلیل آشنایی با یک مرجع معتبر برای اطلاع از قیمت خودرو می‌تواند تا حدود زیادی شما را از گیرافتادن در دام کلاه‌برداران نجات دهد.

به گزارش خودرونویس،اگر قصد خرید یک خودروی چینی دارید، و میزان بودجه شما درحال حاضر درحدود 300 میلیون تومان است، تا پایان با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم چند خودرو چینی دراین محدوده قیمتی معرفی کنیم. همچنین با خواندن این مقاله می‌توانید با یکی از معتبرترین مراجع اعلام قیمت خودرو نیز آشنا شوید.

1- هاوال M4 مدل 2015 محدوده قیمتی 280 میلیون تومان

 

هاوال

این خودرو از موتوری 1.5 لیتری استفاده می‌کند که قادر به تولید قدرت 108 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر است. انتقال قدرت به چرخ‌های جلوی این خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی صورت می‌گیرد. شتاب خودرو هاوال M4 از صفر تا 100 کیکومتر چیزی درحدود  11.2 ثانیه است و حداکثر سرعت ثبت‌شده خودرو، 170 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. همچنین میزان سوخت مصرفی این مدل هاوال در مسافرت‌های شهری و برون‌شهری برای هر 100 کیلومتر 7.2 لیتر سوخت ترکیبی است.

شکل لوکس و شیک خودرو در طراحی ظاهری کابین، موجب استقبال خریداران می‌شود. اما طاحی داخلی کابین خودرو برای سرنشینان قدبلند چندان راحت نبوده و سر و پاهای آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند. به‌علاوه استفاده از پلاستیک خشک در ساخت کابین، احساس کم‌ارزش بودن متریال به‌کار رفته را القا می‌کند. همچنین هاوال ام 4 هندلینگ مناسبی نداشته و در سرعت‌های بالا و جاده‌های ناهموار برای شما مشکلاتی ایجاد خواهد نمود.

2- جک j4 مدل 97_  محدوده قیمتی: 370 میلیون تومان

جک

جک j4 یک سدان مونتاژ شرکت کرمان موتور است که موتوری 1.5 لیتری داشته و قدرت  تولیدی این موتور  برابر با 105 اسب بخار است. همچنین گشتاور 146 نیوتن متر برای این مدل جک ثبت شده است که توسط گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. خودرو جک j4 دارای ظاهری لوکس و کابینی زیبا دارد که موجب استقبال خریداران به سمت آن شده است. همچنین از مزایای قابل‌قبول آن می‌توان به  عایق‌بندی مناسب کابین، ضربه‌گیری خوب در ناهمواری‌های جاده، فرمان‌پذیری لذت‌بخش و ایمنی بالای خودرو اشاره کرد. مزیت‌های ذکر شده در کنار امکانات رفاهی مناسب موجب شده است که خریداران نسبت به پرداخت 370 میلیون تومان برای خرید جک J4 مدل 97 چندان شکایتی نداشته باشند.

در مقابل این مزیت‌ها باید معایب خودرو نیز درنظر داشت. به‌طور مثال در ساخت کابین جک j4 از مواد و متریال چندان باکیفیت و مرغوبی استفاده نشده است و قدرت موتور برای حرکت با سرعت‌های بالا مناسب نیست.

3-خودرو  X22 مدل 96 دنده اتوماتیک محدوده قیمتی 335 میلیون تومان

ام وی ام X22 یکی ‌از کراس‌اوورهای چینی موردقبول خریداران ایرانی است که علت آن هم امکانات مناسب خودرو است. در بیان مشخصات این خودرو می‌توان به محتوای کاپوت آن اشاره کرد که یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن متر را در خود جای داده است. شتاب صفر تا 100 خودرو چیزی درحدود 12.7 ثانیه است و به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی با این خودرو نیاز به 5.9 لیتر سوخت ترکیبی دارید که نسبت‌به این کراس اوور مصرف کم و به‌صرفه‌ای می‌باشد.

قیمت روز خودرو در بازار دست دوم بسته به امکانات رفاهی و سلامت خودرو از 312 تا 404 میلیون تومان می‌باشد. این کراس‌اوور کم‌مصرف شهری دارای ظاهری زیبا و کابینی جذاب بوده و امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. به‌علاوه خدمات پس از فروش مناسب مدیران خودرو بخش زیادی از خریداران را به سوی خرید آن می‌کشاند. هرچند بازار دست دوم پررونق سبب می‌شود که خریداران زیادی راضی به پرداخت حدود 300 میلیون تومان برای این خودرو شوند، اما باید بدانید X22 دارای فنربندی خشک و کابین کوچکی است.

 

خودرو چینی

اطلاع از قیمت روز خودرو می‌تواند شما را در خرید خودرو بهتر متناسب با داراییی‌تان همراهی کند. از سویی دیگر بازار فروش خودروهای چینی پس از افت کیفیت خودروهای داخلی و افزایش سرسام‌آور آن، رونق گرفته و در این آشفته‌بازار فعلی، قیمت خودروهای چینی نیز رو به افزایش است. هرچند تا همین چند ماه پیش ‌پرداخت 300 میلیون تومان برای یک خودروی چینی کمی نامعقول به نظر می‌رسید، اما درحال حاضر با این هجمه قیمتی، پرداخت چنین مبلغی یک امر عادی می‌باشد.

در پایان این مقاله، همراه مکانیک دارنده یک بازار آنلاین و معتبر خودرویی به شما پیشنهاد می‌کند که اگر قصد خرید خودرو در محدوده قیمتی 300 میلیون تومانی دارید، می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز خودرو با مراجعه به سایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/carprice یا نصب اپلیکیشن آن و با وارد کردن مشخصات خودروی موردنظر خود، از قیمت روز و کارشناسی شده آن اطلاع حاصل کنید. این اپلیکیشن با بیش از 3 میلیون کاربر ماهانه یکی از معتبرترین اپلیکیشن‌های قیمت روز خودرو است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟