به گزارش خودرونویس، بازوی اروپایی فورد امروز ترانزیت کاستوم ناگت کمپر را معرفی کرده که دارای دو مدل اکتیو و تریل بوده که ویژه طبیعتگردی و اقامت های چند روزه در طبیعت است. وجود این دو مدل برای مشتریان فورد ترانزیت کاستوم ناگت که استایل متمایزی دارند، باعث شده مشتریان علاقمند به طبیعتگردی انتخاب گسترده تری داشته باشند.

فورد ترانزیت کاستوم ناگت کمپر

ویژگی های فورد ترانزیت کاستوم ناگت اکتیو

فورد اظهار کرده که ترانزیت ناگت اکتیو که به رنگ سفید است، برای مشتریان طراحی شده که اولویت اصلی آنها در خرید خودرو راحتی، کیفیت بالا و استایل جذاب بوده و این سه فاکتور را در طراحی و توسعه این کمپر ون رعایت کرده است. این خودرو دارای تم ظاهری خودروهای اسیووی بوده و به رینگ های 17 اینچی آلیاژی مجهز شده است. این خودرو در پروفیل جانبی دارای یک آفتابگیر به عرض 2.6 متر بوده که می توان هنگام طبیعتگردی با باز کردن آن سایه خوبی را برای استراحت در بیرون خودرو فراهم کرد.

نمای عقب فورد ترانزیت کاستوم ناگت کمپر

قسمت کف کابین ترانزیت کاستوم ناگت اکتیو با چوب مشابه قایق ها طراحی شده که استایل زیبایی به این ون کمپر بخشیده است. کابین این خودرو به لطف تزیینات بافت دار مات، خط کشی های آلومینیومی و تریم مشکی رنگ مدرن هم جلوه می کند.

کابین فورد ترانزیت کاستوم ناگت کمپر

ویژگی های ترانزیت کاستوم ناگت تریل

نسخه قرمز رنگ، فورد ترانزیت کاستوم ناگت قرمز رنگ بوده که دارای جلوپنجره معروف فورد بوده که روی F-150 راپتور و رنجر راپتور نیز نمونه آن نصب شده است. فورد سعی کرده که توانایی های آفرودی این ون کمپر را ارتقا دهد و استایلی خشن تر و جان سخت برای آن رقم زده و این خودرو را به رینگ های 16 اینچی آلیاژی مجهز کرده است. ترانزیت ناگت تریل در ردیف جلو دارای صندلی های قابل چرخش بوده که با چرم مشکی تودوزی شده اند که مطابق تریم تیره رنگ اعمال شده در نمای بیرونی است. این تم مشکی رنگ کابین با تریم سفید وسایل آشپزخانه، کمد لباس و کف چوبی در تضاد بوده که همین تضاد زیبایی آن را بیشتر کرده است.

فورد ترانزیت کاستوم ناگت کمپر

هر دو مدل فورد ترانزیت کاستوم ناگت کمپر به پیشرانه 2 لیتری اکوبلو دیزلی این خودروساز آمریکایی مجهز شده اند که نسخه اکتیو امکان سفارش با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک را دارد.

منبع motor1
5 از 2 رای