مشخصات نسخه پایه جدید فورد اکسپدیشن

به گزارش خودرونویس، این مدل پایه جدید که قیمتی در حدود 50 هزار دلار دارد، به صورت استاندارد به رینگ های 18 اینچی مگنتیک متالیک و جلوپنجره با 5 خط افقی مشکی رنگ مجهز شده است. درون کابین فورد اکسپدیشن XL STX صندلی راننده با قابلیت تنظیم در هشت جهت به صورت الکترونیکی نصب شده است. فورد همچنین سیستم مالتی مدیا و سرگرمی SYNC3 را با یک نمایشگر لمسی هشت اینچی در میان داشبورد این اسیووی لوکس فول سایز نصب کرده که به صورت استاندارد از درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند.

فورد اکسپدیشن XL STX 2021

با وجود اینکه نسخه XL STX یک تریم اقتصادی و ارزان قیمت اکسپدیشن محسوب می شود، فرود برای آن سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه کاناله، وای فای هات اسپات با درگاه 4G، چهار خروجی برق 12 ولت درون کابین و چهار پورت USB را درون کابین تعبیه کرده است. اگر نیاز به فضای بار بیشتری هم داشته باشید، صندلی ردیف دوم این خودرو قابلیت تا شدن داشته و با خواباندن آن فضای بار این خودرو به 2961 لیتر افزایش پیدا می کند. برای استفاده بهتر از فضای بار، سیستم مدیریت فضای بار با محافظ فضای بار و شبکه بندی برای این قسمت تدارک دیده شده است.

کابین فورد اکسپدیشن XL STX 2021

مشخصات فنی فورد اکسپدیشن XL STX

قلب تپنده این اسیووی فول سایز بزرگ اقتصادی پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر اکوبوست فورد بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت 375 اسب بخار و بیشینه گشتاور 637 نیوتن متر است. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به محور عقب منتقل می شود. در صورت پرداخت مبلغ اضافی مشتریان می توانند این اسیووی بادی آن فریم را با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و دیفرانسیل با محدود کننده الکترونیکی لغزش سفارش دهند.

فورد اکسپدیشن XL STX 2021

تجهیزات آپشنال

به صورت آپشنال هم می توان پکیج یدک کشی Heavy Duty Trailer، سیستم کمکی Pro تریلر، اکسل 3.73 عقب، ترمز تریلر و رادیاتور Heavy Duty را برای این نسخه اکسپدیشن نصب کرد. در صورت تجهیز اکسپدیشن XL STX به پکیج یدک کشی Heavy Duty به ارزش 795 دلار، این نسخه توانایی کشیدن جسمی با بیشینه وزن 4220 کیلوگرم در نسخه عقب محرک و 4170 کیلوگرم در نسخه تمام چرخ محرک را پیدا می کند که فورد ادعا کرده بیشترین میزان در این سگمنت هستند.

منبع motor1
5 از 2 رای