فروش اقساطی اپتیما صفر کیلومتر با وام 1 میلیارد تومانی از کیان خودرو

چهارشنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه

بازار پر از تورم امروزی و افزایش روز افزون قیمت خودرو، خرید این وسیله نقلیه کاربردی را به یک اتفاق رویایی برای بسیاری تبدیل کرده است چرا که دیگر عده زیادی توان خرید خودرو را نداشته و پس انداز پول هم برای تهیه ماشین، کاری اشتباه است.

به گزارش خودرونویس،بازار پر از تورم امروزی و افزایش روز افزون قیمت خودرو، خرید این وسیله نقلیه کاربردی را به یک اتفاق رویایی برای بسیاری تبدیل کرده است چرا که دیگر عده زیادی توان خرید خودرو را نداشته و پس انداز پول هم برای تهیه ماشین، کاری اشتباه است.

از این رو هلدینگ کیان خودرو در تلاش است تا با فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، متقاضیان زیادی را مالک ماشین دلخواهشان کند. یکی از خودروهای وارداتی پرطرفدار، کیا اپتیما است. ماشینی زیبا، جذاب، اسپرت، مدرن و بی نظیر که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. بنابراین اگر شما هم مشتاق سواری با این ماشین هستید و پول کافی برای خرید نقدی آن را ندارید، با ما همراه باشید تا شما را با طرح فروش اقساطی کیا اپتیما صفر و مشخصات آن آشنا نماییم.

معرفی اپتیما

شرکت کره ای کیا موتورز همواره با تولید خودروهای لوکس و فوق العاده سعی داشته نظر مثبت مشتریان خود را از سراسر دنیا جلب کند. این کارخانه خودروسازی در سال 2000 و با تولید کیا اپتیما، بار دیگر به این هدف خود دست یافت.

کیا اپتیما که با نام کیا K5 نیز شناخته می شود، با توجه به استقبال گسترده مردم، تاکنون در چهار نسل مختلف تولید و عرضه شده است که هر یک تفاوت هایی با دیگر مدل ها داشته اند.

جالب است بدانید که طبق آمارهای منتشر شده، کیا اپتیما JF در لیست یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای وارداتی به کشور قرار دارد.

از این رو اگر شما عزیزان هم خواهان ثبت نام در طرح فروش اقساطی کیا هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه بوده و سپس به وب سایت هلدینگ کیان خودرو مراجعه کنید.

مشخصات ظاهری اپتیما

سازندگان شرکت کیا موتورز، همواره با ارائه نسل های جدید اپتیما، سعی بر بهبود قابلیت ها و زیباتر کردن نمای ظاهری و داخلی آن داشته اند. از این رو می توان ادعا کرد که کیا اپتیما با ظاهری جذاب و اسپرت، در رده زیباترین و بهترین طراحی ها قرار دارد.

این ادعا را می توان با جایزه بهترین طراحی در سال 2011 اثبات کرد که به اپتیما تعلق گرفت. بنابراین باید ذکر کرد که نمای جذاب و عامه پسند، یکی از دلایل رونق فروش اقساطی اپتیما می باشد به گونه ای که نه تنها در بین جوانان، بلکه در بین افراد مسن تر هم آن را به یک گزینه محبوب تبدیل کرده است.

جلو پنجره خاص شرکت کیا، چراغ های بزرگ و کشیده، بدنه حجیم و متناسب، خروجی های دوگانه اگزوز و … همه و همه سبب زیبایی اپتیما شده اند. بنابراین اگر شما هم خواهان سواری با یک ماشین لوکس، مدرن، زیبا و البته تولید یک شرکت خارجی هستید اما پول کافی ندارید، خرید قسطی اپتیما از کیان خودرو پیشنهاد ما به شماست.

در آخر هم لازم است بگوییم که اپتما با اندازه طول 4845 میلیمتر، عرض 1830 میلیمتر و ارتفاع 1455 میلیمتر ساخته شده است. فاصله بین محورهای آن، 2794 میلیمتر عنوان شده و وزن خودرو معادل 1475 کیلوگرم می باشد.

طراحی داخلی اپتیما

اگر برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو به صورت صفر کیلومتر، مجموعه کیان خودرو و به ویژه اپتیما را انتخاب می کنید، با اطمینان به شما می گوییم که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

علاوه بر ظاهر خودرو، آنچه که می تواند بیشتر نظر شما را جلب کند، داخل کابین ماشین است. با سوار شدن به این ماشین احساس رضایت خواهید کرد و کابین بزرگ و جادار آن، فضایی راحت را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

غربیلک فرمان با لوگوی کیا آراسته شده و تعبیه کلیدهای کنترلی بسیار بر روی آن، دسترسی به برخی از قابلیت های ماشین را برای شما آسان می کند. همچنین استفاده از روکش چرمی برای فرمان، داشبورد زیبا، نمایشگر مرکزی 7 اینچی، سقف پانوراما و روکش های زیبا و مناسب، از دیگر مشخصات داخل کابین اپتیما هستند.

با این حال اگر می خواهید با خرید یک مدل خارجی، از فضای بزرگ و راحت آن، نهایت لذت را ببرید، خرید اقساطی اپتیما احتمالا بتواند شما را راضی کند.

مشخصات فنی

در نسل JF از خودروی اپتیما، شاهد پیشرانه 2.4 لیتری از نوع تنفس طبیعی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ هستیم که شما با ثبت نام در طرح فروش قسطی اپتیما از آن بهره مند خواهید شد.

حداکثر توان این موتور، 177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن، 229 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. شما با رانندگی با این خودرو می توانید تنها در زمان 9.5 ثانیه، شتاب صفر تا صد را تجربه کرده و به حداکثر سرعت 208 کیلومتر بر ساعت برسید.

همچنین شایان ذکر است که باک در نظر گرفته شده برای اپتیما، ظرفیت 70 لیتر بنزین را دارا است. شما برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی با این خودرو، به 7.9 لیتر سوخت نیاز خواهید داشت. همینطور استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر مشخصات این خودرو می باشد.

از این رو اگر به ویژگی های فنی ماشین اهمیتی زیادی می دهید، خرید اپتیما قسطی از کیان خودرو می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید.

امکانات و آپشن های اپتیما

تعبیه یک سری از قابلیت ها در خودروهای امروزی به امری بدیهی تبدیل شده است اما آنچه که می تواند بر محبوبیت یک ماشین بیفزاید و خرید و فروش آن را رونق ببخشد، امکانات و آپشن های به روز خودرو است. کیا اپتیما در این زمین حرفی برای گفتن دارد.

سیستم های ترمز ABS، EBD و EBA، سیستم های ایمنی و پایداری TCS، BAS، HAC و ESC، بهره مندی از 6 ایربگ، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 7 اینچی، سنسور دنده عقب، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه، کروز کنترل، حالت رانندگی EcoMinder به منظور کاهش مصرف سوخت، سیستم تنظیم باد فشار تایرها، تهویه اتوماتیک و ورود و استارت بدون کلید تنها بخشی از امکانات اپتیما هستند.

علاوه بر موارد فوق، لازم است تا به سیستم هشدار نقطه کور، رادارهای ایمنی تغییر لاین، چراغ های اتوماتیک، دی لایت، اتولایت، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، آینه های الکتروکرومیک، گرمکن فرمان و … به عنوان دیگر قابلیت های اپتیما اشاره ای داشته باشیم.

نقاط مثبت اپتیما

مسلم است که محبوبیت فراوان اپتیما در بین مردم بی دلیل نیست. این امر را می توان به مزایای این ماشین نسبت داد که عبارتند از طراحی شیک و جذاب خارجی، نمای زیبای داخل کابین، سواری نرم و راحت، فضای بزرگ و جادار، امکانات به روز و گسترده و دریافت 5 ستاره ایمنی از تست تصادف Euro NCAP که آن را به ماشینی ایمن تبدیل کرده است.

بنابراین می توان گفت علاوه بر شرایط مناسب فروش اقساطی اپتیما صفر از کیان خودرو، این مزایای خودرو هستند که آن را با استقبال گسترده ای روبرو کرده اند.

نقاط منفی اپتیما

نمی توان ادعا کرد که تاکنون خودروی بدون عیبی ساخته شده است بنابراین اپتیما هم بدون ایراد نیست. مصرف سوخت بالا، پیشرانه نه چندان پر توان به خصوص در مقایسه با مدل های خارجی، حساسیت بالای فرمان، دید نامناسب راننده از شیشه عقب و کیفیت پایین دکمه های کابین از جمله نقاط ضعف کیا اپتیما هستند.

ایمنی اپتیما

ایمنی خودرو یکی از مهم ترین معیارها برای خرید می باشد. خوشبختانه کیا اپتیما در این زمینه خوب عمل کرده است. دریافت 5 ستاره ایمنی از تست تصادف یورو NCAP در سال 2015 از افتخارات خودروی اپتیما و شرکت کیا موتورز می باشد. در این تست، یک بار خودرو با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت به مانع نرم برخورد کرد در حالی که آسیب جدی به راننده و سرنشین جلو وارد نشد.

در مرحله دوم تست، این بار خودرو با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت با مانع سخت اصابت کرد. با انجام این آزمایش می توان گفت که تحت این ضربه هم، ایمنی راننده در وضعیت قابل قبولی قرار دارد هر چند که صدمات احتمالی وارد شده به سرنشین جلو بیشتر است.

همچنین باید ذکر کرد که در تست تصادف از بغل هم، خودروی اپتیما توانست خوش بدرخشد. در نهایت باید گفت سیستم های ABS، EBD، EBA، TCS، BAS، HAC و ESC از دیگر قابلیت های اپتیما هستند که آن را به خودرویی ایمن تبدیل کرده اند.

شرایط فروش اقساطی خودرو اپتیما از کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، اپتیما خودرویی لوکس و عالی است که هدف خریداران بسیاری می باشد. اما بدیهی است این مزایای فراوان و قابلیت های فوق العاده، هزینه زیادی را هم می طلبند.

از این رو کیان خودرو آماده است تا با فروش اپتیما قسطی مشکل شما را حل کند. برای این منظور شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و شرایط فروش اقساطی اپتیما صفر کیلومتر را مطالعه نمایید.

برای این نوع خرید کافیست تا با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از هزینه اصلی خودرو به عنوان پیش پرداخت، آن را به صورت فوری تحویل گیرید. همچنین می توانید بازه زمانی بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، خود تعیین نمایید.

در آخر امیدواریم با این انتخاب، از سواری با ماشین دوست داشتنی اپتیما، نهایت لذت را تجربه کنید.

4.5 از 8 رای

دیدگاه شما چیست؟

سایر دیدگاه ها

  • روژان | 5 بهمن 1401 - 12:39 ب.ظ

    اقساطش چقدر میشه ؟

  • Nazi | 5 بهمن 1401 - 12:37 ب.ظ

    سلام باید کجا تماس بگیرید

  • یزدان | 5 بهمن 1401 - 12:34 ب.ظ

    خودرو صفر کلیومتره ؟

  • علی | 5 بهمن 1401 - 12:23 ب.ظ

    سلام قیمت تمام شده ی خودرو چقدر هست ؟