به گزارش خودرونویس، نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری دیروز افتتاح شد.

در حاشیه نمایش دستاوردهای گروه بهمن احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان با تاکید بر اینکه قطعات قابل توجهی را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند، گفت: توانمندی های این خودروساز قابل تقدیر است و امیدواریم قطعه سازان نیز ضمن استقبال از رونمایی دو خودروی جدید گروه بهمن همکاری مستحکم تری با این مجموعه خودروسازی داشته باشند.

نعمت بخش ضمن ارزیابی مثبت از دستاوردهای گروه بهمن افزود: در حال حاضر در تولید خودروهای سواری و به ویژه تولید کامیون شاگرد اول است.

گروه بهمن

دبیر انجمن خودروسازان با تاکید بر اینکه قطعا رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران می تواند دسترسی قطعه سازان را به دانش فنی برخی قطعات فراهم کند، خاطرنشان کرد: این امر در تولید قطعات با کیفیت اثر گذار خواهد بود و البته سیاست گذاری داخلی سازی قطعات نیز از سوی قطعه سازان باید به قوت خودش ادامه یابد.

گفتنی است؛ نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن از ساعت 10 الی 16 روز پنجم لغایت هشتم بهمن ماه برگزار می شود و سازندگان در جهت بومی سازی قطعات خودروهای این هلدینگ که در حال حاضر در کشور تولید نمی شود، می توانند جهت کسب جزئیات به محل نمایشگاه واقع در کیلومتر 16 بزرگراه فتح، کارخانه بهمن موتور مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ پروژه در حال اجرا توسط گروه بهمن در فاز نخست، شامل قطعات مورد نیاز خودروهای شیلر، دیگنیتی و فیدلیتی است. از این‌رو قطعات و تجهیزات برقی و الکترونیکی، قوای محرکه، تزئینی، پلیمری و ایمنی و عملکردی خودروهای مذکور در این نمایشگاه به‌ رویت بازدیدکنندگان خواهد رسید.

5 از 1 رای