اخبار خودرو ایران

شرایط فروش هونگچی E-QM5

دوشنبه - ۷ خرداد ۱۴۰۳
خواندن دقیقه

شرکت BMCARS شرایط فروش هونگچی E-QM5 برای پرداخت متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.

شرکت BMCARS شرایط فروش هونگچی E-QM5 برای پرداخت متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.

به گزارش خودرونویس، متقاضیان واجد شرایط در سامانه یکپارچه از ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه  ۸ خرداد تا ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه۱۷ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند، برای تکمیل وجه اقدام کنند.

قیمت هونگچی E-QM5  برابر با 2 میلیاردو 137 میلیون تومان و جریمه تاخیر ۳ درصد به صورت ماهانه محاسبه می شود. پس از تکمیل وجه با موعد تحویل مهرماه 1403 به دست مشتریان می‌رسد.

منتخبان سامانه می‌توانند از تاریخ مذکور با مراجعه به وب‌سایت فروش محصولات بهمن به نشانی bahman.iranecar.com/bmcars اقدام به ثبت‌نام و خرید هونگچی EQM5 کنند.

هونگچی E-QM5 یک سدان برقی از لوکسترین خودروساز چین بود که خودروی برقی جدید بهمن موتور است.

هونگچی E-QM5 به یک موتور برقی با آهنربای دائمی مجهز شده که قادر به تولید 190 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. این خودرو در حالت شارژ کامل تحت سیکل NEDC قادر است مسافتی معادل 605 کیلومتر را طی کند. البته نسخه پایه این خودرو با پیمایش کمتری داشته و قادر به طی کردن مسافتی معادل 431 کیلومتر در حالت شارژ کامل است. ظرفیت باتری نصب شده برای نسخه فول 82 کیلووات ساعت است.

 کابین هونگچی E-QM5

روی داشبورد هونگچی E-QM5 یک نمایشگر لمسی 10 اینچی برای سیستم مالتی مدیا قرار گرفته که از فرمان پذیری صوتی و قابلیت کنترل از راه دور نیز پشتیبانی می کند. با توجه به ابعاد بزرگ، فضای پا سرنشینان در ردیف عقب بسیار زیاد است. همچنین یک زیر آرنجی بزرگ نیز به صورت تاشو برای صندلی های ردیف عقب تعبیه شده که راحتی سرنشینان را بیشتر می کند. در این ردیف پورت های شارژ متعددی تعبیه شده که می توانید تلفن همراه و وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید. ظرفیت صندوق عقب خودروی برقی جدید بهمن موتور یا همان هونگچی E-QM5 هم 433 لیتر اعلام شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟