شرایط فروش خوردو

شرایط فروش محصولات آرین پارس موتور

دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
آرین-پارس-موتور

آرین پارس موتور که در اواخر سال گذشته اولین محصول سواری تولیدی خود یعنی کراس اوور لاماری ایما Eama را رونمایی کرده بود، حال خبر آغاز فروش این خودرو را داده است.

آرین پارس موتور قصد دارد لاماری ایما Eama را به دو صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی 989 میلیون تومان و همچنین پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 همزمان با آغاز چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شهر آفتاب آغاز کند.

بخش نامه شرایط فروش خودرو لاماری ایما eama با قیمت قطعی

نکته مهم فروش لاماری ایما به صورت قرعه کشی بوده که به دستور نهادهای نظارتی صورت گرفته است. فروش لاماری ایما Eama آرین پارس موتور به صورت قیمت قطعی و تحویل 90 روزه کاری از ساعت 10 صبح روز سه شنبه در سایت http://sale.iranecar.com/ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه هفته آینده سوم خرداد ماه ادامه دارد.

برای مشاهده بخش نامه فروش لاماری ایما Eama با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه اینجا کلیک کنید.

شرایط فروش خودرو لاماری ایما eama آرین پارس موتور 2

شرایط پیش فروش لاماری ایما Eama

آرین موتور ضمن فروش لاماری ایما با قیمت قطعی، قصد دارد این خودرو را به صورت پیش فروش با مبلغ علی الحساب نیز بفروشد. در این طرح که موعد تحویل خودرو 120 روزه در نظر گرفته شده، مشتری ملزم به پرداخت نقدی 494 میلیون و 500 هزار تومان به صورت علی الحساب بوده و سود مشارکت 12 درصد سالیانه با سود انصراف 9 درصدی طبق ضوابط مندرج در بخش نامه فروش به مشتری پرداخت می شود.

بخش نامه پیش فروش خودرو لاماری ایما Eama با قیمت علی الحساب

لازم به ذکر است طرح پیش فروش عادی خودروی لاماری ایما توسط سامانه یکپارچه فروش خودرو که از امروز راه اندازی شده و زیر نظر نهادهای نظارتی فعال دارد اجرا شده و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه خودرو تهران مشتریان می توانند با مراجعه به سایت http://sale.iranecar.com/ نسبت به پیش ثبت نام عادی با قیمت علی الحساب لاماری ایما Eama اقدام کنند. لازم به ذکر است که در این طرح فروش قیمت قطعی لاماری ایما Eama در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه مشخص خواهد شد.

برای مشاهده بخش نامه پیش فروش عادی لاماری ایما Eama با قیمت علی الحساب اینجا کلیک کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟