اخبار خودرو ایران

شرایط فروش سوزوکی جیمنی راساموتور

دوشنبه - ۷ خرداد ۱۴۰۳
خواندن دقیقه

دور جدید عرضه وارداتی ها در سامانه از از  ۷ خرداد آغاز و تا ۹ خرداد ادامه دارد و در بین خودروهای ثبت نامی سوزوکی جیمنی پنج درب نیز به چشم می خورد.

دور جدید عرضه وارداتی ها در سامانه از از  ۷ خرداد آغاز و تا ۹ خرداد ادامه دارد و در بین خودروهای ثبت نامی سوزوکی جیمنی پنج درب نیز به چشم می خورد.

لازم به ذکر است قیمتسوزوکی جیمنیراساموتور به صورت غیرقطعی و علی‌الحساب در مبادی ورودی است.

همچنین قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

جدول عرضه سوزوکی جیمنی _خرداد 1403

 

نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش علی الحساب درمبادی ورودی (ریال)
راسا موتور خاور میانه Suzuki Jimny 5 Door 18,500,000,000

نسخه پنج درب سوزوکی جیمنی طولی معادل 3985 میلی متر دارد. فاصله بین دو محور این مدل به 2590 میلی متر افزایش یافته که 340 میلی متر بیشتر از نسخه سه درب است. سوزوکی جیمنی پنج درب عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 1645 و 1720 میلی متر دارد که از این جهت دقیقا با نسخه سه درب برابر است.

سوزوکی جیمنی پنج درب اسایل جعبه ای شکل مشابه با نسخه معمولی دارد و به سقف مشکی رنگ و بدنه زرد Kinetic مزین شده است. در آرک چرخ ها فلاپ هایی عریض نصب شده و همچنان شاهد چراغ های دایره ای شکل جلو، جلوپنچره شبیه به جیپ با خطوط عمودی، تایرهای آفرودی و قلاب های یدک کشی هستیم. این خودرو به رینگ 15 اینچی مجهز شده و برای این رینگ ها تایرهای 195/50 نصب شده است. روی درب پنجم نیز تایر زاپاس با کاور مشکی رنگ قرار گرفته است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟