تجربه شیرین دیدن فیلم در خودرو

یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
سینما ماشین

سینما ماشین بعد از کنسرت های آنلاین دومین ابتکار و خلاقیت کرونایی تیم اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای مردم است. پس از موفقیت اهالی موسیقی در ارائه کنسرت های آنلاین در ایام نوروز، اینبار نوبت صنعت سینما بود که پا به عرصه گذاشته و با سینما ماشین خدمت جدیدی را در ایام کرونایی به مردم ارائه کند.

به گزارش خودرونویس، اولین سینما ماشین کشور، در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد تهران کار خود را آغاز کرده است. این طرح به با استقبال مردم صورت گرفت.

قطعاً این اقدام که با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همکاری موسسه اوج شکل گرفته در تاریخ سینمای ایران برای مبارزه و شکست بیماری کووید ۱۹(کرونا) برای همیشه ماندگار خواهد شد و شاید هم روزگاری به سوژه ساخت یک اثر سینمایی برای هنرمندان سرزمینمان تبدیل شود.

در ادامه با توجه به استقبال مردم از این گونه طرح ها کم کم شاهد این هستیم که ماشین به عنوان وسیله ای امن برای استفاده از فعالیت های فرهنگی استفاده می شود.

آغاز به کار نخستین اتوسینما در جزیره قشم

با توجه به وضعیت به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، طرح «اتوسینما» برای نخستین بار در جزیره قشم عملیاتی و اجرا شد.

مرتضی شیخ‌زاده،  معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، استان هرمزگان گفت: در این طرح، در فاصله بین عید قربان تا غدیر، هر شب ساعت ۱۰ شاهد اکران یک فیلم سینمایی در طرح «اتو سینما» خواهیم بود.

در این طرح تصویر فیلم‌ سینمایی از صفحه نمایشگر بزرگ جانمایی شده در محل به نمایش گذاشته می‌شود و تماشاچیان از طریق امواج رادیویی اتومبیل‌های خود می‌توانند صدای فیلم را بشنوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در طرح اولیه «اتو سینما» جزیره قشم برای حضور ۵۰ دستگاه خودرو برنامه‌ریزی شد.

در صورت استقبال توسط شهروندان، می‌توان با جانمایی جدید، ظرفیت این طرح را افزایش داد.

 

سینما ماشین

هماهنگی‌های لازم برای حضور نیروهای آتش‌نشانی و همچنین اتولانس سازمان منطقه آزاد قشم برای مسائل ایمنی و خدمت‌رسانی انجام‌شده است.

همچنین شرایط برای خون‌گیری از علاقه‌مندان به اهدای خون نیز در این محل فراهم‌شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: بازرسان و ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز هر شب با حضور در این محل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام نمایش فیلم نظارت می‌کنند.

 

سینما

اتو سینما ایده‌ای است که بر اساس آن تلاش می‌شود هم فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود و هم نیازهای روحی روانی مردم برای تفریح در اجتماع پاسخ داده شود.

سـیرک ماشـین!

به تازگی بعد از سینما ماشین، برگزاری آنلاین کنسرت یا جشنواره فیلم‌های یک دقیقه‌ای شاهد رخداد دیگری در برج میلاد به نام «سیرک ماشین» هستیم. اجرای این سیرک با همه سیرک‌هایی که تاکنون رفته‌اید متفاوت است و برای تماشا باید تا پایان اجرا در خودرو شخصی‌تان باشید. ا

گر دوست دارید ببینید اوضاع از چه قرار است و لحظاتی را به شادی بگذرانید می‌توانید همراه با اعضای خانواده تا پایان مرداد ماه به برج میلاد بروید. البته یادتان باشد که پروتکل بهداشتی را رعایت کنید. چون سلامت شما بسیار اهمیت دارد. حتماً ماسک بزنید و مواد ضدعفونی‌کننده دست همراه خود ببرید.

 

سیرک ماشین

برای رفتن به این سیرک خیالتان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی راحت باشد.

چون قبل از ورود به محوطه دمای بدن همه اعضای خانواده با دستگاه تب‌سنج سنجیده می‌شود

بعد از ورود به محوطه، راهنمایان شما را به جایگاه‌های مخصوص هدایت می‌کنند

و تک تک خودروها با رعایت فاصله‌گذاری ضدعفونی می‌شوند

اجرای برخی از بخش‌ها آنقدر مهیج است که شاید برای عکاسی از صحنه‌ها بخواهید

از پنجره خودرو شخصی بدون آنکه پیاده شوید مشغول عکاسی شوید و صحنه‌ها را برای همیشه ثبت کنید

این، چهارمین نوآوری کرونایی است که می‌توانید با اعضای خانواده سیرک را در خودروهای شخصی‌تان به تماشا بنشینید و حتی با خیالی آسوده از موادخوراکی که همراهتان آورده‌اید استفاده کنید

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟