اخبار خودرو جهان
با کمترین تغییر ظاهری و به روزرسانی فنی

سوبارو فارستر فیس لیفت 2022 معرفی شد

دوشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

سوبارو پنجمین نسل فارستر را در مارس سال 2018 رونمایی کرده بود؛ با توجه به گذشتن چند سالی از عمر این خودرو، طبیعی بود که نسخه فیس لیفت آن همین روزها رونمایی شود. سوبارو هم لحظاتی پیش فارستر فیس لیفت 2022 را در ژاپن رونمایی کرد.

طراحی ظاهری سوبارو فارستر 2022

به گزارش خودرونویس، سوبارو فارستر فیس لیفت 2022 تغییر چندانی را نسبت به نسل پیشین نکرده و بارزترین تغییر صورت گرفته مربوط به قسمت جلو و چراغ های بازطراحی شده هستند که حال دیزاینی شکیل تر و مدرن به خود گرفته اند. سپر جلو هم تغییراتی داشته و درست در قسمت برخورد با چراغ ها دیزاین آن تغییر کرده است. جلوپنجره ابعادی مشابه با نسل قبل دارد؛ ولی یک طرح U شکل درون آن اعمال شده است. همچنین یک نوار کرومی در وسط آن به صورت افقی قرار دارد که لوگوی سوبارو روی آن نصب شده است. بسته به تریم انتخابی، مه شکن های دایره ای شکل یا عمودی در گوشه سپر نصب می شود که هر دو LED هستند.

نمای عقب سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

تنها یک عکس از پروفیل عقب سوبارو فارستر 2022 در دسترس بوده که شاید دلیل آن شباهت کامل قسمت انتهایی فیس لیفت شده با مدل پیشین باشد. این نسخه فیس لیفت شده تنها دارای چراغ های عقب با گرافیک به روزرسانی شده بوده و طراحی کلی قسمت عقب تغییری نسبت به قبل نکرده است. سوبارو رینگ های 18 اینچی با دیزاین جدیدی را برای فارستر 2022 نصب کرده و سه رنگ جدید شامل سبز Autumn، سبز Cascade و بریلیانت برنز برای بدنه به پالت رنگ خود اضافه کرده است. سوبارو فارستر در بازار ژاپن در چهار نسخه تورینگ، X-Break، ادونس و اسپرت قابل سفارش است.

نمای جلو سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

کابین سوبارو فارستر 2022

با ورود به درون کابین سوبارو فارستر فیس لیفت، متوجه شباهت کامل با نسل قبل می شوید و اولین تغییری که به چشمتان می آید، تودوزی جدید اجرا شده برای صندلی هاست. همچنین به لطف نصب دوربین ها با زاویه دید وسیع تر و به روزرسانی نرم افزاری، دید بهتری توسط سیستم EyeSight سوبارو به اطراف رقم خورده است. این خودروساز ژاپنی سیستم تعلیق فارستر 2022 را با هدف افزایش سطح راحتی به روزرسانی کرده و سیستم e-Active شیفت کنترل حال برای تمامی نسخه های مجهز به پیشرانه هیبرید e-Boxer به صورت استاندارد نصب شده است.

کابین سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

مشخصات فنی سوبارو فارستر 2022

سوبارو فارستر در نسخه اسپرت به یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه 61 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی سایر نسخه ها تولید می کند و در دورهای پایین به لطف بهره گیری از سیستم پرخوران، عملکرد بهتری از خود ارائه می دهد.

کنسول وسط سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟