مشخصات رنو ترافیک Space Nomad کمپر

به گزارش خودرونویس، کمپر Space Nomad رنو در دو طول مختلف و دو چیدمان متفاوت صندلی برای چهار یا پنج سرنشین قابل سفارش است. هر دو مدل دارای سقف پاپ آپ هستند که یک تخت به ابعاد 120 در 200 سانتی متر با بالارفتن سقف فراهم می شود. همچنین صندلی های نیمکت شکل عقب نیز به یک تخت با ابعاد 124 در 188 سانتی متر تبدیل می شوند.

کابین رنو ترافیک Space Nomad
رنو ترافیک Space Nomad

آشپزخانه تعبیه شده برای رنو Space Nomad متشکل از یک یک اجاق دو شعله و سینک ظرفشویی است. همچنین یک یخچال 49 لیتری نیز برای این خودرو نصب شده است. همچنین یک میز برای داخل کمپر طراحی شده که می توان آن را به بیرون هم آورد و اینکه زمانی که نیازی به آن نیست، آن را جمع کرد. یک سایبان تاشو در طول روز سایه خوبی را برای استراحت در بیرون خودرو فراهم می کند. همچنین یک دوش حمام نیز بیرون این کمپر طراحی شده تا بتوان در طول سفر در دل طبیعت، نظافت هم رعایت کرد.

رنو ترافیک  Space Nomad را بسته به سفارش مشتریان می توان با پیشرانه هایی بین 110 تا 170 اسب بخار قدرت سفارش داد. نسخه های 150 و 170 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک هم قابل سفارش هستند؛ ولی نسخه های ضعیفتر تنها به گیربکس دستی مجهز می شوند. این کمپر به صورت استاندارد دارای چراغ های LED، سیستم ترمز اضطراری فعال، هشدار تعویض خطوط، مانیتورینگ راننده و رادار نقطه کور است. رنو قصد دارد که کمپر ترافیک Space Nomad را از اوایل سال 2022 به بازار جهانی عرضه کند.

رنو ترافیک Hippipe Caviar هتل
رنو ترافیک Hippipe Caviar هتل

مشخصات و ویژگی های رنو Hippie Caviar هتل کمپر

کمپر Hippie Caviar هتل یک خودروی مفهومی از رنو بر پایه ون ترافیک کمپر بوده که دارای تجهیزات یک هتل پنج ستاره است. این کمپر دارای تجهیزاتی لوکس با طراحی های خیره کننده در قسمت فضای داخلی برای راحتی سرنشینان است. یکی از ویژگی های جذاب رنو Hippie Caviar هتل کمپر تخت خواب آن بوده که می توان از درب فضای عقب آن را به بیرون کشید تا از استراحت در فضای آزاد و هوای باز نیز لذت برد. همچنین در اطراف این تخت پرده نیز طراحی شده تا فضای خصوصی افراد در محیط بیرون نیز حفظ شود. همین تخت زمانی که نیازی به آن نباشد، به یک نیمکت تبدیل می شود.

کابین رنو ترافیک Hippipe Caviar هتل

همین کمپر دارای یک تراس بدون سقف روی سقف خودرو بوده که در آنجا یک میز قهوه خوری و دو پشتی قابل برداشتن تعبیه شده است.

کابین رنو ترافیک Hippipe Caviar هتل

بدنه کمپر رنو Hippie Caviar هتل دو رنگ بوده و نیمه جلویی خودرو به رنگ سبز آلموند Flakes بوده و قسمت عقبی بدنه هم به رنگ خاکستری Anodised است. درون کابین شاهد روکش چرمی روی داشبورد هستیم. همچنین برای زیبایی و لوکس بودن از تریم چوبی، پشم، فوم گیاهی و کتان در تزیین قسمت های مختلف کابین این خودرو استفاده شده است. برای اینکه تجربه استراحت در یک هتل پنج ستاره برای سرنشینان رقم بخورد، رنو از پهباد برای پذیرایی از افرادی که در کمپر Hippie Caviar حضور دارند، استفاده می کند.

منبع motor1
5 از 2 رای