به گزارش خودرونویس، این پیکاپ شش چرخ Warlord در اکسل میانی هم دارای دیفرانسیل بوده تا نیروی پیشرانه به این دو چرخ اضافه شده هم منتقل شود و صرفا جهت پرکردن زیر خودرو این چرخ ها نصب نشده باشند. این کمپانی همچنین یک فریم کاملا جدید برای قسمت عقب این رم TRX 6×6 نصب کرده که از استیل با ضخامت 5 میلی متر ساخته شده که استایلی خشن و پرابهت را به این غول شش چرخ بخشیده است. برای خشن تر شدن چهره این خودرو، تایرهایی 37 اینچی و رینگ هایی 18 اینچی برای پیکاپ Warlord نصب شده است. همچنین یک زاپاس فول سایز هم درون حوض بار این خودرو جانمایی شده است. آهن کشی استیل به رنگ مشکی هم در پشت کابین و روی حوض بار نصب شده است.

نمای عقب رم TRX 6x6

مشخصات فنی رم TRX 6X6 Warlord

در زیر کاپوت این هیولای شش چرخ تغییری نسبت به مدل استاندارد اعمال نشده است. همچنان پیشرانه رم TRX معمولی یعنی یک نیروگاه 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ با 702 اسب بخار قدرت و 881 نیوتن متر گشتاور در زیر کاپوت این خودرو نصب شده که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

نمای جانبی رم TRX 6x6

همانطور که در تصاویر مشخص است، کابین هم طراحی مشترکی با رم TRX معمولی دارد. ولی کابین این نسخه شش چرخ ترکیبی از تریم اسپرت با متریال لوکس و ویژگی های لاکچری را در خود جای داده که از جمله آنها می توان به نمایشگر بسیار بزرگ عمودی سیستم مالتی مدیا اشاره کرد.

کابین رم TRX 6x6

اگر تا به اینجای کار تحت تاثیر ابهت این هیولای شش چرخ قرار نگرفته اید، شرکت Apocalypse قطعات دیگری را به صورت آپشنال روی این خودرو نصب می کند. این قطعات شامل تایرهای 40 اینچی به ارزش 2200 دلار، سیستم دید در شب به قیمت 5200 دلار و پروژکتورهایی LED به ارزش 1000 دلار هستند.

نمای جانبی رم TRX 6x6

سخن پایانی

از آنجایی که رم 1500 و همچنین پیشرانه هلکت نصب شده در زیر کاپوت آن برای تیونرها آشنا هستند، کمپانی های مختلفی به سرعت اقدام به معرفی نسخه های تیون شده و جذاب رم TRX کرده اند. به عنوان مثال هنسی پکیج ماموت 1000 را برای رم TRX معرفی کرده که با نصب آن بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه این پیکاپ فوق قدرتمند به 1012 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن به 1314 نیوتن متر ارتقا پیدا می کند.

تعلیق رم TRX

هنسی همچنین یک پکیج تبدیل پیکاپ رم TRX به اسیووی را هم ارائه کرده که حوض بار این پیکاپ را پوشانده و یک صندلی ردیف سومی در این قسمت نصب کرده است. این مدل هم دارای پکیج به روزرسانی ماموت 1000، کیت لیفت 2.5 اینچی و رینگ های 20 اینچی و تایرهای 35 اینچی است.

منبع motor1
5 از 3 رای