مقاله‌های مرتبط:

طراحی ظاهری رم پاور واگن

به گزارش خودرونویس، این نسخه ویژه 75 سالگی بر پایه تریم پاور واگن فعلی رم توسعه یافته و تغییراتی در نمای بیرونی آن به منظور ایجاد تمایز اعمال شده است. این تغییرات شامل جلوپنجره مش بندی شده مشکی و لوگوی فلزی رم در روی آن است. همچنین لوگوی 75 سالگی خدمت پاور واگن به رنگ مشکی روی درها نصب شده است. این پیکاپ به صورت استاندارد دارای رینگ های 17 اینچی Beadlock و تایرهایی 33 اینچی است.

رم پاور واگن 75 سالگی

کمپانی رم برای بدنه این نسخه ویژه رم پاور واگن رنگ بلک کریستال دیاموند را انتخاب کرده است. البته مشتریان قادر هستند بدنه این پیکاپ قدرتمند جذاب را به صورت یک یا دو رنگ و تریک این رنگ بلک کریستال با استیل متالیک، گرانیت کریستالی، خاکستری Billet، آبی هیدرو، آبی پاتریوت، قرمز دلمونیکو، قرمز آتشین، سفید براق، سبز زیتونی و نارنجی مولتن و Anvil سفارش دهند.

نمای عقب رم پاور واگن 75 سالگی

طراحی کابین

کمپانی رم کابین این نسخه ویه پاور واگن را با چرم Mountain قهوه ای رنگ تودوزی کرده است. لوگوی پاور واگن 75 روی بسیاری از قسمت ها از جمله صندلی و رکاب های درها نصب شده است. جهت ترکیب رنگ رم قاب اطراف سیستم نمایشگر پشت فرمان، کنسول میانی و برخی از قسمت های داشبورد را به رنگ مشکی براق طراحی کرده است. همچنین رم یک تریم برس خورده آلومینیومی تیره و خط مشکی پیانویی براق را اطراف نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا طراحی کرده است.

کابین رم پاور واگن 75 سالگی

تجهیزات نسخه 75 سالگی رم پاور واگن

کمپانی رم برای نسخه ویژه 75 سالگی پاور واگن تجهیزات استاندارد متعددی را از جمله نمایشگر 12 اینچی لمسی سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی به همراه رهیاب و صفحه های آفرودی که اطلاعاتی از قبیل فاصله از سطح زمین، حالت انتقال قدرت، شیب عرضی و شیب طولی لوازم جانبی متصل به خودرو را به راننده نشان می دهد. همچنین رم برای این پیکاپ با اصالت سیستم صوتی 750 واتی هارمن کاردن با 17 بلندگو را نصب کرده است.

لوگو رم پاور واگن 75 سالگی

مشخصات فنی

پیشرانه نصب شده روی نسخه 75 سالگی رم پاور واگن، همان انجینی است که برای نسخه معمولی هم در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب زیر کاپوت این پیکاپ غول پیکر توانمند یک پیشرانه 6.4 لیتری تنفس طبیعی هشت سیلندر نصب شده که قادر به تولید بیشینه قدرت 410 اسب بخار و انتقال آن توسط یک گیربکس هشت سرعته خودکار به چرخ ها است. همچنین این خودرو به دیفرانسیل های دارای قفل در اکسل جلو و عقب نیز مجهز شده است. برای خروج از شرایط بحرانی و یا حتی امداد رسانی نیز، رم یک وینچ 5500 کیلوگرمی روی سپر جلو این پیکاپ نصب کرده است.

 

منبع motor1
5 از 1 رای