به گزارش خودرونویس، خودروی فرمول 1 RB7 تیم ردبول، یکی از موفق ترین خودروهای تاریخ مسابقات فرمول یک دنیاست. این خودرو که با رانندگی سباستین وتل و مارک وبر موفق شد در 12 رقابت از 19 رقابت پیروز شود. سال 2011 سالی بود که سباستین وتل فرصت داشت تا از عنوان قهرمانی خود در فصل رقابت های 2010 دفاع کند و ثابت کرد که یکی از بهترین راننده های فرمول یک در پیست مسابقات است. حال خودروی فرمول 1 RB7 ردبول بار دیگر پا به میدان رقابت گذاشته و اینبار در یک درگ ریس مقابل لامبورگینی هوراکان و نیسان GT-R قرار گرفته است.

 

 

در ابتدا باید اظهار کنیم که این یک لامبورگینی هوراکان معمولی نیست. تمام تریم سپر عقب و پنل عای عقب باز شده اند و به خوبی قادر به مشاهده توربوشارژرهای نصب شده روی این خودرو هستید که به موجب نصب آنها بیشینه توان تولیدی پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر هوراکان به 1200 اسب بخار رسیده است. ترکیب این قدرت خیره کننده با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک، از این لامبورگینی هوراکان 1200 اسب بخاری یک موشک زمین به زمین می سازد.

در کنار این لامبورگینی هوراکان تیونینگ شده و خودروی RB7 تیم ردبول، یک دستگاه نیسان GT-R هم حضور دارد. شاید این خودرو ظاهری مشابه با نسخه استاندارد داشته باشد؛ ولی زمین تا آسمان با مدل استاندارد تفاوت دارد. این نیسان GT-R دارای یک پیشرانه ارتقا یافته بوده که حجم آن از 3.8 به 4.1 لیتر افزایش داده شده و حال قادر به تولید 1300 اسب بخار است.
به نظر شما کداک یک از این سه هیولا در درگ ریس سریع تر هستند؟

5 از 2 رای