اخبار خودرو ایران

حضور پارس خودرو در نمايشگاه تبريز

سه شنبه - ۱۲ دی ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

نمایشگاه خودرو تبریز از امروز آغاز بکارکرد و تا 15 دی ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت و میزبان شرکت‌های بزرگ خودرویی از جمله پارس خودرو است.

نمایشگاه خودرو تبریز از امروز آغاز بکارکرد و تا 15 دی ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت و میزبان شرکت‌های بزرگ خودرویی از جمله پارس خودرو است.

به گزارش خودرونویس،مجموعه پارس خودرو با یک محصول جدید تولید یعنی سهند و یک محصول وارداتی با نام زوتی DL5 در این نمایشگاه حاضر شده است و علاقمند در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و غرفه شرکت پارس خودرو از این محصولات دیدن کنند.

زوتی DL5 یا همان زوتی T300 یک کراس اوور کامپکت از برند زوتی چین بوده که شریک تجاری پارس خودرو و سایپا است.زوتی DL5 در رده کراس اوورهای اقتصادی و ارزان قیمت بازار قرار می گیرد. اما با این حال لیست کاملی از تجهیزات ایمنی و رفاهی را ارائه می دهد. این خودرو در زمینه امکانات ایمنی دارای دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل خودرو در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین دنده عقب، آینه الکتروکرومیک میانی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور پارک و … است.

سهند به عنوان محصول جدید پارس خودرو از نظر قوای محرکه و انتقال قدرت در سه مدل بنزینی دنده ای، بنزینی اتوماتیک و دوگانه سوز دنده ای عرضه می شود. برای هر یک از اینها نیز دو سطح امکانات متناسب با سلیقه و بودجه مشتریان وجود خواهد داشت. این امکانات عبارتند از: کروز کنترل، سانروف، رینگهای آلیاژی دو رنگ، سیستم تصویری چند رسانه ای، آینه های برقی اتوفولد مجهز به گرمکن، صندلی های برقی با روکش چرمی، سیستم استارت کی لس، دوربین دید 360 درجه، سنسور نقاط کور، سیستم پخش صوت فراگیر بلندگوها و ….

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟