اخبار خودرو جهان
آفرودی مدرن با استایل کلاسیک

جیپ CJ-8 اورلند ادیشن Ball and Buck

شنبه - ۱۷ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
جیپ CJ-8 اورلند ادیشن

شرکت Ball and Buck یک تولید کننده لباس و کفش های لاکچری برای طبیعتگردی بوده و به تازگی یک جیپ CJ-8 ARB Overland ادیشن شخصی سازی شده را توسعه داده است. این کمپانی قصد دارد که این جیپ جذاب را در تعداد محدود تولید کند و برای آن برچسب قیمتی معادل 125 هزار دلار را در نظر گرفته و چیزی بین شش تا 12 ماه برای توسعه و تولید هر دستگاه آن زمان لازم است.

به گزارش خودرونویس، این جیپ CJ-8 اسکرمبلر دارای تجهیزات جدید متعددی بوده تا قابلیت های آفرودی آن را به مراتب نسبت به نسخه نسخه استاندارد ارتقا دهد که عمده این اکسسوریها و قطعات نصب شده از برند ARB هستند. از جمله قطعات ساخت ARB نصب شده روی این جیپ CJ-8 می توان به قفل دیفرانسیل های جلو و عقب، کمپرسور باد برای تنظیم باد تایرها در طبیعت، ورودی اسنورکل، چراغ های LED نقطه زن، باربرند روی سقف، محفظه آب و سوخت اضافی و مخزن ذخیره پروپان اشاره کرد.

جیپ CJ-8 اورلند ادیشن

همچنین این جیپ CJ-8 دارای سپرهای استیل جدید با قلاب های یدک کشی هم در جلو و عقب در عقب است. یک وینچ M8000 وارن نیز در سپر جلو نصب شده و یک قلاب تریلر مقاوم سازی شده نیز در قسمت عقب این جیپ جذاب نصب شده است. روی قسمت عقبی باربند نیز چراغ هایی برای روشن کردن محیط پشت خودرو نصب شده است. زمانی که قصد کمپینگ یا حتی استراحت در طبیعت داشته باشید، می توانید با بازکردن سایه بان بزرگ جانبی این خودرو، فضای مناسبی برای خود تعبیه کنید. همچنین در قسمت عقب یک قفس سگ نیز وجود دارد که بتوانید بهترین دوست و همراه خود یعنی سگتان را نیز به طبیعت ببرید.

جیپ CJ-8 اورلند ادیشن

مشخصات فنی جیپ CJ-8

مشتریان می توانند دو پیشرانه مختلف را برای این جیپ CJ-8 شخصی سازی شده انتخاب کنند. پیشرانه استاندارد شامل انجین LMF جنرال موتورز با حجم 5.3 لیتر و هشت سیلندر است. این پیشرانه عضوی از خانواده پیشرانه های LS و معروف جنرال موتورز بوده که بین سال های 2010 تا 2014 روی محصولات مختلفی مانند شورولت اکسپرس و جی ام سی ساوانا نصب می شد. پیشرانه دیگر یک انجین R2.8 چهار سیلندر توربودیزل ساخت کامینز بوده که قیمتی معادل 45 هزار دلار دارد.

جیپ CJ-8 اورلند ادیشن

جیپ CJ-8 در سال 1981 رونمایی شد و به نوعی باعث ورود جیپ به بازار پیکاپ های کوچک شده است. این خودرو از شاسی کشیده شده جیپ CJ-7 یا همان رنه گید کلاسیک بهره برده است. در آن زمان انواع پیشرانه های چهار، شش و حتی یک پیشرانه هشت سیلندر در سال 1981 برای جیپ CJ-8 قابل دسترس بود. فروش این جیپ جذاب در آن زمان تا سال 1986 ادامه یافت.

کابین جیپ CJ-8 اورلند ادیشن

سخن پایانی

جیپ CJ-8 توسعه یافته توسط شرکت Ball and Buck یک خودروی خاص و شیک بوده و مناسب مشتریان ویژه ایست که به دنبال قابلیت های آفرودی مدرن در یک خودرو با استایل کلاسیک هستند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟