اخبار خودرو ایران
افزایش چشمگیر تیراژ تولید در شش ماه پایانی سال

تولید هزارمین دستگاه SWM G01 توسط سیف خودرو

شنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
سیف خودرو SWM G01

شرکت سیف خودرو طی گزارشی از افزایش و جهش تیراژ تولید SWM G01 در این شرکت طی شش ماه نخست سال 99 خبر داد و اعلام کرد که قصد دارد تیراژ تولید SWM را در ماه های آتی نسبت به گذشته به مراتب افزایش دهد.

به گزارش خودرونویس، روابط عمومی شرکت سیف خودرو در این خصوص طی نامه ای به خبرنگاران بیان کرده:

این شرکت در راستای تحقق شعار جهش تولید و به لطف همکاری های نهادهای دولتی، موفق شده که با راه اندازی خطوط تولید تعطیل شده شرکت مرتب خودرو(نماینده انحصاری خودروهای لندروور و پاژن در ایران) با سرمایه گذاری بالغ بر ده ها میلیارد تومان و با وجود تمام مشکلاتی که تحریم های به ویژه در صنعت خودرو برای کشور ایجاد کرده بود، هزارمین دستگاه از کراس اوور SWM G01 را طی شش ماه نخست سال 99 تولید کنند. این امر با سعی و تلاش کارکنان و متخصصان این شرکت محقق شده و حال سیف خودرو نوید افزایش تیراژ تولید SWM را در ماه های آتی می دهد.

 

افزایش چشمگیر تیراژ تولید تا پایان سال

شرکت سیف خودرو ضمن اعلام این خبر مسرت بخش اظهار کرده که قصد دارد با سعی و تلاش بیشتر مدیران، مهندسین و کارکنان خود، تیراژ تولید خودروی SWM G01 را در شش ماهه دوم سال جاری به صورت چشمگیر افزایش دهد و بنا دارد که تا پایان سال تعداد چهار هزار دستگاه از این خودرو را به تولید برساند.

 

مشخصات فنی

کراس اوور SWM G01 سیف خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره گرفته که 155 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل شده و این خودروی 1600 کیلوگرمی را طی 12.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. طبق اعلام سازنده، بیشینه سرعت قابل پیمایش این خودرو هم 180 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی، 9.4 لیتر بنزین مصرف می کند که عملکرد مناسبی با توجه به قدرت پیشرانه ابعاد و وزن است.

 

سخن پایانی

شرکت سیف خودرو ضمن ابراز خرسندی نسبت به پشت سر گذاشتن مشکلات ناشی از تامین پک های مونتاژ و تولید CKD خودرو در کشور و همچنین حمل و ارسال این پک ها برای خودروساز، بیان کرد که رونق گرفتن خطوط تولید خودروسازان کشور موجب افزایش اشتغال زایی واقعی در صنعت کشور می شود.

 

قیمت

اما سیف خودرو اعلام کرده که به دلیل افزایش نرخ بی سابقه ارز در کشور، افزایش هزینه های حمل، انتقال ارز، پشتیبانی، لجستیک و انبار به دلیل تحریم های موجود، قیمت SWM G01 نسبت به چیزی که تصور می شود افزایش داشته و این شرکت حال قصد دارد این خودرو را با قیمتی معادل 830 میلیون تومان به مشتریان واگذار کند. ولی روابط عمومی سیف خودرو بیان کرده که با توجه به همراهی مشتریان این شرکت طی سال های اخیر و در جهت قدردانی و حمایت از وفاداری مشتریان و رعایت حقوق آنها و ثبت نام کنندگان، این خودرو را با قیمتی ویژه و حمایتی در اختیار مالکان قرار خواهد داد.

 

 

دیگر موارد پیشنهادی:
4 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟