به گزارش خودرونویس، شرکت تیونر نوویتک تا به امروز تیونینگ خودروهای مختلفی از برند فراری، مک لارن، لامبورگینی و سایر خودروسازان مطرح دنیا را در کارنامه خود دارد. جدیدترین پروژه نوویتک هم تیونینگ فراری F8 تریبوتو بوده که به لطف این شرکت استایل آن ارتقا یافته و عملکرد آن نیز بهبود یافته است.

نمای عقب فراری F8 تریبوتو نوویتک

مشخصات فنی فراری F8 تریبوتو نوویتک

زیر کاپوت فراری F8 تریبوتو به صورت استاندارد یک پیشرانه هشت سیلندر 3.9 لیتری دو توربوشارژ نصب شده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 720 اسب بخار و بیشینه گشتاور 770 نیوتن متر در حالت استاندارد است. ولی نوویتک موفق شده از این پیشرانه بیشینه قدرت 802 اسب بخار و بیشینه گشتاور 898 نیوتن متر را استخراج کند. این تیونر به کمک نصب دو ماژول Plug and play N-Tronic که نرم افزاری های کنترلی پیشرانه هستند، موفق شده قدرت قلب تپنده F8 تریبوتو را افزایش دهد؛ البته نصب سیستم اگزوز عملکردی نوویتک نیز در افزایش قدرت پیشرانه تاثیر محسوسی داشته است. این تیونر اگزوزهای مختلفی را برای F8 عرضه کرده که یکی از آنها از آلیاژ اینکونل با روکش طلا ساخته شده است.

نمای جلو فراری F8 تریبوتو نوویتک

این افزایش قدرت سبب شده که فراری F8 تریبوتو تیون شده توسط نوویتک بتواند طی 2.6 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد؛ همچنین بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز به 340 کیلومتر بر ساعت ارتقا یافته است.

 

کیت بدنه نوویتک برای فراری F8 تریبوتو

کیت بدنه ای که نوویتک برای فراری F8 تریبوتو توسعه داده از جنس فیبر کربن خالص بوده و به رنگ کربنی براق قابل سفارش است. این تیونر به روزرسانی های ظاهری ساده ای مانند نصب اسپلیتر دو تکه در جلو، بال عقب بزرگتر نسبت به نمونه استاندارد، قاب آینه های جانبی با تریم فیبر کربنی، رکاب هایی جدید، اسپویلر جدید در لبه پروفیل عقب و … را در F8 تریبوتو اعمال کرده است. مشتریان می توانند دیفیوزر کامل طراحی شده توسط نوویتک را نیز برای پروفیل عقب این سوپر اسپرت سفارش دهند.

نمای جانبی فراری F8 تریبوتو نوویتک

یکی از چیزهایی که زیبایی فراری F8 تریبوتو تیون شده را بیشتر کرده، نصب رینگ های 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب بوده که از برند وسن هستند که ترکیب آنها با سیستم فنربندی اسپرت نوویتک که موجب کاهش 35 میلی متری ارتفاع این فراری F8 تریبوتو شده، استایل چشمگیری به این سوپراسپرت ایتالیایی بخشیده است.

کابین فراری F8 تریبوتو نوویتک

نوویتک همچنین امکان لیفت تعلیق جلو را در این سوپراسپرت فراهم کرده تا از برخورد و تماس سپر و کف این خودرو در هنگام عبور از ناهمواری های جاده جلوگیری به عمل آید. درون کابین F8 تریبوتو نوویتک هر تمی را که مشتری بخواهد اعمال می کند که شامل آپشن های متعدد از جمله چرم طبیعی و جیر آلکانتارا هستند.

منبع motor1
5 از 1 رای