تیونینگ
رساندن سطح قدرت و گشتاور به محدوده M4!

تیونینگ ب ام و M240i توسط من هارت

سه شنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
ب ام و M240i تیونینگ من هارت

ب ام و سری 2 کوپه مدل 2022 به خصوص در مدل M240i، با وجود دارابودن جلوپنجره ای با ابعاد معمولی ولی طراحی سنت شکن و عجیبی دارد که موجب انتقادات زیادی شده است. ولی طراحان ب ام و ایده و تفکر پشت این طراحی را بارها و بارها وصف کرده اند و آن را اصولی ترین و زیباترین طراحی ممکن می دانند!

به گزارش خودرونویس، اگر طراحی عجیب و شاید زشت یا بهتر بگوییم غیر هماهنگ نسل جدید سری 2 کوپه  را کنار بگذاریم، باید اعتراف کنیم که با جذابترین نسخه سری 2 البته تا زمان معرفی نسل جدید M2 در زمینه مشخصات فنی و عملکرد رو به رو هستیم و M240i به خوبی قادر است با عملکرد خوب خود تمام گلایه هایی که نسبت به طراحی آن شده را از ذهن شما پاک کند. این خودرو از یک پیشرانه 6 سیلندر خطی توربوشارژ با حجم 3 لیتر بهره گرفته که قادر به تولید 382 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. اما اگر این سطح از قدرت شما را راضی نمی کند، من هارت کیت تقویتی جدیدی را به نام MH2 450 برای نسل جدید ب ام و سری 2 کوپه معرفی کرده که با نصب آن می توانید موقتا جای خالی M2 را حس نکنید!

من هارت به کمک نصب کیت MHtronik Powerbox و همچنین سیستم اگزوز استیل موفق شده بیشینه توان تولیدی M240i کوپه 2022 را به 450 اسب بخار و بیشینه گشتاور پیشرانه آن را به 650 نیوتن متر برساند که افزایش چشمگیری نسبت به مدل استاندارد است. باید اشاره کرد که به لطف این کیت تقویتی سری 2 تیونینگ شده تقریبا به مرز قدرت ب ام و M4 رسیده است؛ جهت یادآوری بیان می کنیم که M4 قادر به تولید 473 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور است. در زمینه گشتاور نیز ب ام و M240i تیونینگ شده توسط من هارت گشتاور برابریبا M4 کامپتیشن پکیج جدید تولید می کند که یقینا این اعداد و ارقام عملکرد حیرت آوری را با توجه به وزن کمتر سری 2 کوپه رقم خواهند زد.

ب ام و M240i تیونینگ من هارت

از جمله دیگر بروزرسانی های صورت گرفته در ب ام و M240i می توان به نصب کیت فنربندی جدید با ارتفاع کمتر و همچنین عملکرد فلپ برای سیستم اگزوز به همراه لوله های حذف کننده OPF از جنس استیل، حذف کننده OPF/GPF، هدرز مسابقه ای و حذف مبدل کاتالیست اشاره کرد.

 

تغییرات ظاهری ب ام و M240i من هارت

اقدامات صورت گرفته توسط من هارت در تیونینگ ب ام و M240i تنها به مشخصات فنی و پیشرانه خلاصه نشده و این شرکت دستی در تغییرات ظاهری هم برده است. این تیونر آلمانی برای سری 2 کوپه رینگ های 20 اینچی Concave One نصب کرده که دارای نوارهای دکوراتیو من هارت در قسمت های مخلتف هستند. همچنین قطعات فیبر کربنی متعددی در پروفیل جلو و عقب این کوپه لوکس و اسپرت جذاب آلمانی برای ایجاد تمایز بین این نسخه تیونینگ شده و مدل معمولی نصب شده اند.

 

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟