استایل ظاهری لکسوس NX 2022

به گزارش خودرونویس، این تیزر تازه منتشر شده لکسوس از NX چیز زیادی به ما نشان نمی دهد و تنها قسمت عقب این کراس اوور لوکس مشخص است. این عکس کاملا نوار LED طراحی شده در قسمت عقب را نشان می دهد که چراغ های عقب را به یکدیگر متصل کرده و این موضوع هم تایید شده به جای نصب لوگو، لکسوس قصد دارد که عبارت انگلیسی نام خود را روی درب فضای بار نصب کند. همچنین در این تیزر اسپویلر سقفی لکسوس NX با چراغ استاپ ترمز یکپارچه با آن نیز نمایان شده است.

لکسوس nx 2022

با استناد به تصاویر لو رفته می توان بیان کرد که نسل جدید لکسوس NX از منظر طراحی چندان متفاوت از دیزاین نسل فعلی نخواهد بود؛ ولی اینطور هم نیست که همه چیز دست نخورده رها شده باشد. یکی از بارزترین تغییرات یکپارچه شدن چراغ های LED روشنایی در روز با چراغ های اصلی است و دیگر جدا از چراغ ها و درون سپر طراحی نشده اند. با توجه به تصاویر لو رفته از پروفیل جلو، می توان ادعا کرد که لکسوس NX جدید دارای طراحی تمیزتر و شکیل تری در قسمت جلو نسبت به جدید پیشین است.

داشبورد لکسوس nx 2022

پلتفرم و مشخصات فنی

در خصوص نسل جدید لکسوس NX پیش بینی می شود که این خودرو روی نسخه ارتقا یافته پلتفرم TNGA-K تویوتا توسعه یافته باشد که با نسخه فعلی تویوتا راو4 مشترک است. انتظار می رود که چیزهای بیشتری بین این دو خودرو علاوه بر ساختار اولیه مشترک باشد که این وجوه مشترک می تواند شامل پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر تویوتا راو4 روی نسخه پایه لکسوس NX باشد. همچنین احتمالا نسخه های قدرتمندتر لکسوس NX به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر تویوتا کمری به صورت آپشنال مجهز می شوند.

کنسول وسط لکسوس nx 2022

سخن پایانی

هرچند این اولین تیزر رسمی نسل جدید لکسوس NX چیز جدیدی در خصوص این خودرو به ما نشان نمی دهد، ولی عکس های این خودرو جزییات زیادی به ما نشان داده اند. ضمن اینکه در این تیزر لکسوس بیان کرده که قصد دارد در 12 ژوئن نسل جدید NX را به صورت کامل رونمایی کند. با نزدیک شدن به زمان رونمایی اطلاعات بیشتری از این خودرو رونمایی خواهد شد.

منبع motor1
5 از 3 رای