به گزارش خودرونویس، تصاویر جاسوسی منتشر شده از مگان E-Tech الکتریک شباهت های این خودرو را با نمونه مفهومی تا حدودی نشان داده اند؛ ولی این تیزر رسمی تازه منتشر شده توسط رنو، مهر تاییدی بر شباهت ظاهری این مدل تولیدی با خودروی مفهومی اولیه مگان eVision کانپست است.

رنو مگان E-Tech Electric

استایل ظاهری و کابین رنو مگان E-Tech الکتریک

این تیزرها پروفیل عقب، بخشی های از کابین به خصوص نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان و نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی و مالتی مدیا را نشان می دهند. طراحی پروفیل عقب مگان E-Tech تا حد زیادی مشابه با نسخه مفهومی بوده و یک نوار LED سرتاسری چراغ های اصلی را به یکدیگر متصل کرده است. در پروفیل عقب شاهد نصب لوگوی جدید رنو در بالای نام مگان هستیم. البته این شباهت ظاهری میان نسخه تولیدی و مفهومی چندان هم دور از انتظار نبود؛ چراکه Luca De Meo مدیرعامل رنو پیشتر اظهار کرده بود که نسخه مفهومی و تولیدی تا 95 درصد شباهت خواهند داشت. در همین راستا تصاویر جاسوسی منتشر شده ثابت کرده اند که این مدل تولیدی ابعادی مشابه با مدل مفهومی هم دارد.

کابین رنو مگان E-Tech Electric

تیزر دیگری که رنو از کابین مگان E-Tech الکتریک منتشر شده، برخی از قسمت های کابین را نشان می دهد و طراحی ادوات مختلف دقیقا همانطوری است که شما از یک خودروی الکتریکی مدرن انتظار دارید. به طور کلی کابین طراحی مینیمالی داشته و داشبورد با دو نمایشگر دیجیتالی احاطه شده است. به نظر می رسد که نمایشگر سیستم مالتی مدیا دارای کلیدهای لمسی خازنی برای خاموش و روشن و تنظیمات صدا باشد و در بالاترین قسمت میانی داشبورد جانمایی شده که در زیر آن کلیدهایی پیانویی برای تنظیمات و دسترسی سریع به برخی ویژگی ها نصب شده است.

همچنین در زیر کلیدها یک پد برای قرار دادن تلفن همراه طراحی شده که به احتمال زیاد قابلیت شارژ بدون سیم تلفن همراه را هم دارد. رنو یک فضای بزرگ و جادار برای قراردادن اشیا و وسایل در کنسول میانی درست در زیر نمایشگر مالتی مدیا طراحی کرده است. همچنین محل تکیه گاه آرنج بین دو صندلی دارای تم مشکی رنگ بوده که دوخت طلایی رنگ درون آن، ترکیب زیبایی را پدید آورده است.

کنسول وسط رنو مگان E-Tech Electric

پلتفرمی مشترک با نیسان

رنو مگان E-Tech الکتریک روی پلتفرم CMF-EV این کمپانی طراحی شده که با همکاری نیسان و زیر پرچم اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی توسعه یافته است. روی این پلتفرم خودروی الکتریکی دیگری به نام نیسان آریا 2022 هم توسعه یافته است. در این لحظه جزییات مربوط به پیشرانه مگان E-Tech منتشر نشده؛ ولی رنو به زودی اطلاعاتی را در این خصوص منتشر خواهد کرد. رنو اظهار کرد که مگان E-Tech الکتریک را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد و آن را از سال 2022 راهی بازار جهانی می کند. رنو امیدوارم است که در سال 2030 بیش از 90 درصد سبد محصولاتش را خودروهایی تمام الکتریکی تشکیل داده باشند.

منبع motor1
5 از 1 رای