ویژگی های تویوتا کرولا نوربرگرینگ ادیشن

به گزارش خودرونویس، نسخه خیابانی تویوتا کرولا Altis نوربرگرینگ ادیشن با الگوبرداری از مدل مسابقه ای توسعه یافته و تا حدی در نمای بیرونی شخصی سازی شده و تغییراتی را به خود دیده است. دیزاین سپر جلو این مدل در قسمت پایینی تغییراتی داشته و جلو پنجره نیز طراحی متفاوتی نسبت به مدل استاندارد کرولا دارد و تداعی کننده کلاس سوپر پروداکشن 3 یا SP3 بوده که یک مسابقه استقامتی معروف است. تویوتا همچنین رکاب های اسپرت جدید و یک اسپویلر کوچک در لبه صندوق عقب این کرولا نوربرگرینگ ادیشن نصب کرده است. همچنین یک دیفیوزر در زیر سپر عقب نصب شده که استایل ظاهری این خودرو را خشنتر از مدل استاندارد کرده است.

همچنین نشان Corolla Altis Nurburgring 24 روی گلگیرهای جلو این تویوتا کرولا نصب شده اند و ارتفاع آن نیز به لطف نصب سیستم فنربندی اسپرت و سختتر مقداری نسبت به مدل استاندارد کاهش یافته است. تویوتا همچنین اظهار کرده که یک جعبه کنترل شتاب برای این خودرو نسخه کرده که پاسخ پدال گاز در زمان فشردن بهبود بخشیده است.

نمای عقب تویوتا کرولا نوربرگرینگ ادیشن

ولی موضوع خنده دار اینجاست که هیچ خبری از نصب پیشرانه قدرتمندتر برای این تویوتا کرولا نیست و همچنان با یک پیشرانه 1.8 لیتری قدیمی کم بازده بنزینی سر و کار دارید که قادر به تولید بیشینه قدرت 138 اسب بخار است. البته وضعیت از این هم بدتر می شود؛ چراکه می توانید مدل هیبریدی تویوتا کرولا را نیز با یک پیشرانه 1.8 لیتری سفارش دهید که قادر به تولید 121 اسب بخار قدرت است. جدا از پیشرانه انتخابی، این نسخه ویژه نیروی تولیدی پیشرانه را توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل می کند.

لوگو تویوتا کرولا نوربرگرینگ ادیشن

سخن پایانی

تویوتا کرولا نوربرگرینگ ادیشن تنها مدل اسپرت کرولا در بازار تایلند نیست، بلکه مدتیست که تویوتا مدل GR اسپرت کرولا را که صرفا به تغییرات ظاهری محدود می شود با همین قیمت پایه زیر 30 هزار دلار به بازار تایلند عرضه می کند.

منبع Motor1
5 از 3 رای