کیت بدنه مدلیستا برای تویوتا لندکروزر 2022

به گزارش خودرونویس، شرکت مدلیستا چندین به روزرسانی ظاهری را برای نسل جدید تویوتا لندکروزر سری 300 تدارک دیده که چندان زیاد و عمقی نیستند؛ ولی موجب زیباتر شدن چهره این اسیووی پرطرفدار می شوند. مدلیستا برای لندکروزر 2022 یک سپرهای جدید جلو و عقب را توسعه داده است. در پروفیل جلو، سپر به مراتب طراحی شلوغ تری را نسبت به مدل خیابانی استاندارد تویوتا لندکروزر 2022 دارد. قاب مه شکن های زاویه دار و ورودی هوای مشکی رنگ قسمت پایینی سپر، به این اسیووی استایل اسپرت تری بخشیده اند. همچنین دو دست رینگ آلیاژی مختلف با رنگ های مشکی براق یا مات برای لندکروزر سری 300 قابل سفارش بوده که هر دو قطری معادل 21 اینچ دارند.

نمای عقب تویوتا لندکروزر 2022 مدلیستا

مدلیستا با این کیت بدنه خود استایل ظاهری نسل جدید لندکروزر را به صورت عمقی تغییر نمی دهد؛ ولی همین تغییرات سطحی هم چهره تویوتا لندکروزر جدید را جذاب تر می کنند. جعبه ای شکل ماندن چاشنی اصلی طراحی نسل جدید لندکروزر بوده و مدلیستا هم دست به تخریب آن نزده. لازم به ذکر است که دیزاین لندکروزر 2022 چندان متفاوت از نسل پیشین نبوده و بیشتر به یک فیس لیفت شباهت دارد تا تغییر نسل.

 

مشخصات فنی تویوتا لندکروزر 2022

نسل جدید لندکروزر روی پلتفرم TNGA تویوتا توسعه یافته و به جای پیشرانه هشت سیلندر 5.7 لیتری تنفس طبیعی نسل قبل، یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ برای آن نصب شده که قدرتمندتر از پیشرانه نسل قبل بوده و قادر به تولید 409 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور است. مدلیستا در این لحظه هیچ تغییری در مشخصات فنی لندکروزر اعمال نکرده و باید دید آیا در آینده چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر.

تویوتا لندکروزر 2022 مدلیستا

سخن پایانی

مدلیستا برای نسل قبلی تویوتا لندکروزر قطعات بیشتری مانند رکاب های جانبی جدید، تریم ظاهری، اسپویلر و تریم جدید برای کابین آن عرضه کرده بود. باید منتظر تغییرات وسیع تر مدلیستا روی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022 باشیم؛ چراکه این شرکت در حال حاضر هیچ به روزرسانی برای کابین این خودرو اعمال نکرده و به کابین استاندارد دگرگون شده لندکروزر 2022 بسنده کرده است. تویوتا به صورت آپشنال لندکروزر جدید را با یک نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی در میان داشبورد با درگاه اپل کار پلی و شارژر بدون سیم و چندین سیستم دیگر به بازار عرضه می کند.

منبع motor1
3.7 از 3 رای