اخبار خودرو جهان
افزایش تنوع مدل های هیبریدی

تویوتا راو4 هیبرید XLE پریمیوم 2021 معرفی شد

یکشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
تویوتا راو4 هیبرید 2021

نسل فعلی تویوتا راو4 که پنجمین نسل این کراس اوور محبوب ژاپنی محسوب می شود، حدود یک سالی می شود که در حال عرضه به بازار جهانی است. با وجود این سن کم نسل جدید، تویوتا چندین به روزرسانی را برای مدل 2021 این خودرو اعمال کرده است. تویوتا به تازگی تریمی جدید برای راو4 هیبرید مدل 2021 معرفی کرده که بین نسخه پایه و نسخه فول این خودرو قرار می گیرد. این نسخه جدید، راو4 هیبرید XLE پریمیوم نام داشته که تجهیزاتی مشابه با نسخه بنزینی راو4 XLE در اختیار راننده و سرنشین قرار می دهد.

استایل ظاهری و کابین

به گزارش خودرونویس، به موجب این تریم جدید، راو4 2021 XLE پریمیوم به رینگ های 18 اینچی پنج پره کرومی، چراغ های LED جلو مجهز به پروژکتور، چراغ های LED روشنایی در روز و مه شکن های یکپارچه مجهز شده است.

تویوتا راو4 هیبرید 2021

درون کابین این نسخه راو4 هیبریدی، سانروف برقی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت و تنظیم گودی کمر، صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم در چهار جهت، پنج پورت USB( سه پورت در جلو و دو پورت در عقب)، غربیلک فرمان چرم دوزی شده و یک نمایشگر هفت اینچی لمسی با درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو نصب شده است.

نمای عقب تویوتا راو4 هیبرید 2021

پرکردن گپ موجود در بین نسخه ها

به لطف معرفی تویوتا راو4 هیبرید XLE پریمیومف فضای خالی و گپ موجود در بین نسخه های قابل عرضه این خودرو پر شده است. این تریم جدید بین نسخه هیبرید XLE و هیبرید XSE قرار می گیرد. تویوتا راو4 هیبرید XLE برچسب قیمتی معادل 30 هزار و 970 دلار دارد که به این قیمت باید مبلغ 1175 دلار را بابت هزینه تحویل اضافه کرد. نسخه XSE هیبرید راو4 هم قیمتی معادل 35 هزار و 625 دلار دارد. بدین ترتیب تا این لحظه یک گپ پنج هزار دلاری بین مدل های هیبریدی راو4 وجود داشته؛ ولی به لطف معرفی نسخه XLE پریمیوم راو4 هیبرید، این گپ پر شده است. این تریم جدید قیمتی معادل 33 هزار و 675 دلار دارد.

کابین تویوتا راو4 هیبرید 2021

مشخصات فنی

در حالی که اضافه شدن یک تریم جدید به نسخه های 2021 راو4 هیبرید، خبر بسیار خوشحال کننده ای است، اما باید یادآور شویم که جذاب ترین نسخه تویوتا راو4 مدل 2021، نسخه پرایم بوده که یک مدل پلاگین هیبریدی است؛ این نسخه از یک پیشرانه بنزینی و دو موتور الکتریکی بهره گرفته که روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت 302 اسب بخار است. اما تویوتا راو4 هیبریدی معمولی مشخصات و قدرتی نزدیک به نسخه پلاگین هیبریدی ندارد.نمای عقب تویوتا راو4 هیبرید 2021

تویوتا راو4 هیبرید از یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی در کنار یک موتور الکتریکی بهره می برد که روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت 215 اسب بخار است. قدرت پیشرانه راو4 هیبرید برای مدل 2021 تغییری نداشته و این بدان معناست که مصرف سوخت و آلایندگی آن نیز تفاوتی نسبت به گذشته ندارد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟